دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش های خانواده (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:30
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش های خانواده (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش های خانواده در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش های خانواده در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

 

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

ارزش های خانواده

مقدمه

ارزش بـه عنـوان پدیـدهای اجتماعـی تعریـف شـده کـه از زمان تشـكیل جوامـع اولیـه تاكنـون در زندگـی انسـان نقشـی مهـم داشـته اسـت. ارزش­هـا از ابعـاد مهم و اساسـی شـخصیت و زندگـی اجتماعـی بـه شـمار می­آینـد. در واقـع، ارزش­هـا چارچوب­هـای ویـژهای بـرای افـراد جامعـه، تعیین می‌كننـد تـا بداننـد در هـر موقعیتـی چـه رفتـار و پاسـخی مناسـب اسـت. آنهـا جهت دهنـده و تعیین‌كننـده رفتارند (خدامرادی، سعادت، خدامرادی، 1393).

شــوارتز معتقد است ارزشها اهداف فراموقیعتى هستند كه به عنوان اصول راهنما در زندگى فرد قرار داشته و دارای اهمیت متفاوتى هســتند. به نظر وى ارزشها را بر اســاس سه نظر می توان از هم تشــخیص داد، نخســت آنكه ارزشها ممكن اســت در خدمت منافع فردى یا جمعى باشــند، دوم ارزشها ممكن اســت ابزارى باشند، سوم ارزشها از سه نیاز اساسی بشر یعنی نیازهاى زیست شــناختى، نیاز به تعامل اجتماعى و نیازهای اساسی و رفاهی سرچشمه می­گیرند. پیوندهای اجتماعی موجه (از جمله پیوندهای خانوادگی) شامل علاقه به دیگران؛ تعهد به خانواده، شغل و دوستان؛ مشغولیت و مشاركت مداوم در فعالیت زندگی؛ و اعتقاد به ارزش­ها و اصول اخلاقی جامعه می­باشد 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ازدواج و نظریه های ازدواج (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:30
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ازدواج و نظریه های ازدواج (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ازدواج و نظریه های ازدواج در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ازدواج و نظریه های ازدواج در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

طی سال ها نگرش های جدیدی در زمینه اوضاع و مسائل خانوادگی به وجود آمده است. پژوهش‌های مختلفی نشان داده اند که نگرش جوانان نسبت به ازدواج و طلاق تغییر کرده است. در حالی که دهه 1950 عصر طلایی ازدواج نام داشت و افراد ارزش هایی مثل شادی, رشد و اجتماعی شدن را در ازدواج و تشکیل خانواده جستجو می کردند. امروزه کمتر از نیمی از جوانان چنین عقیده ای دارند. در سال 1976 سی و نه درصد از جوانان سفید پوست معتقد بودند که ازدواج باعث خوشحالی بیشتر در زندگی می‌شود. ولی در سال 2001 تنها 22 درصد از جوانان چنین عقیده ای داشتند .در بین جوانان سیاه پوست نیز 41 درصد از جوانان در سال 1976 معتقد بودند که ازدواج باعث زندگی شادمانه تری می شود. اما در سال 2001 فقط 21 درصد از جوانان چنین عقیده ای داشتند.

          در ایران نیز طبق آخرین پژوهشی که مرکز مطالعات جمعیتی آسیا و اقیانوسیه انجام داده سن ازدواج دختران 22 سال و پسران 26 سال اعلام شده است که نسبت به سال 2006 برای پسران 1.5 سال و برای دختران 1 سال افزایش نشان داه است. علت اصلی افزایش سن ازدواج عوامل اجتماعی و فرهنگی ذکر شده و در این بین 50 تا 60 درصد علل به خود جوانان و 40 تا 50 درصد آن به خانواده ها بر می گردد. در دختران حدود 40 درصد علل به تجمل گرایی آنان بر می گردد (آزاد ارمکی، 1393).

 

بررسی نظریه ها و تئوری های مطرح

تئوری كاركرد گرایی دوركیم

امیل دوركیم (1916-1858) در کتاب تقسیم کار اجتماعی ضمن اشاره به انتقال انسجام از مکانیکی به ارگانیکی، آثار آن را به صورت بروز بی هنجاری، اختلال و نابسامانی در روابط، قواعد و ارزش‌های اجتماعی بررسی می کند. به عقیده وی با گذر به جامعه ارگانیکی وجدان جمعی ضعیف می‌شود، فردیت افراد رشد می یابد و اختلال و نابسامانی در قواعد و ارزش ها شایع می گردد. به عقیده دورکیم خانواده تحولات عمده ای را پشت سر گذاشته است. وی می گوید: خانواده گروه طبیعی نیست كه به وسیله والدین بنا شده باشد، بلكه نهادی است اجتماعی كه عوامل اجتماعی آن را به وجود آورده اند. زیرا قاعده دوركیم به این است كه هر عمل اجتماعی را به وسیله یك عامل اجتماعی دیگر تبیین می كند. از طرف دیگر خانواده زن و شوهری كه بر مبنای ازدواج است انتهای تحولی است كه در جریان آن خانواده پدید می‌آید،‌ به طوری كه ارتباط مستقیم فرد با اجتماع وسعت بیشتری می گیرد. این تحول از اولین شكل خانواده كه یك گروه سیاسی خانوادگی است آغاز می شود و پس از گذشت از مراحل كلانی در خانواده پدر سری رم قدیم در خانواده پدری ژرمنی، به خانواده زن و شوهر امروز منتهی می شود. خانواده هسته ای كوچكترین واحد خانوادگی است هم اسلاف از آن جدا شده اند،‌ هم اخلاف در آن به غایت اندك است (آزاد ارمکی، 1393).

 

تئوری کارکردگرایی ساختاری تالکوت پارسونز

یکی از اصلی ترین نظریاتی که جامعه شناسان در تحلیل مسائل خانوادگی به آن توجه داشته‌اند، نظریه کارکرد گرایی ساختاری است. این نظریه توجه ما را به چگونگی شکل گیری رفتارهای فردی به وسیله ساختارها، متمرکز می کند. اگرچه افراد امکان انتخاب برای عمل دارند، ولی انتخاب ها از طریق ساختارها شکل داده می شود. در مدل پارسونز چهار خرده نظام فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نظام یافته است که در ارتباط با یکدیگر هستند و به ترتیب عهده دار کارکرد حفظ وتداوم الگوها، نیل به اهداف، انطباق با شرایط محیطی، ایجاد یگانگی و انسجام اجتماعی می باشند. البته این مدل انتزاعی بوده و در همه سطوح کلان و میانه و حتی گروه های کوچک قابلیت تعمیم دارد و در هر خرده نظام نیز می توان این چهار کارکرد را جستجو کرد (صدیق، 1391).



 Émile Durkheim

 Talcott Parsons


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و نظریه های استرس (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:29
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و نظریه های استرس (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و نظریه های استرس در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و نظریه های استرس در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

واژه­ی استرس از کلمه­ی لاتین Stringere مشتق شده است که به معنای در آغوش گرفتن، فشردن و باز فشردن است. رفتارهایی که می­توانند با احساسات متضاد همراه باشند. فشرده شدن یا زیر فشار گرفتن به اختناق منتهی می­شود و احساس درماندگی و اضطرابی را به وجود می­آورد که قلب و روح او را در برمی‌گیرد. بدین ترتیب درماندگی یا استیصال نیز از کلمه فوق مشتق شده است و بیانگر احساس انزوا و ناتوانی است که در یک موقعیت حاد (خطر و رنج) در فرد ایجاد می­شود (کالدز، 2015).

استرس یعنی دوباره سازگار شدن فرد با شرایط و موقعیت‌های جدید. هر جا که تغییری در زندگی روی دهد، ما با یک استرس روبه رو هستیم. زیرا شرایط زندگی تغییر کرده است و فرد باید دوباره با این شرایط و موقعیت جدید در زندگی خود سازگار شود. استرس را یکی از جنبه‌های طبیعی و اجتناب‌ناپذیر ب ناپذیر زندگی انسان معاصر خوانده‌اند که قدمتی به اندازه عمر انسان دارد و تاکنون با او همراه بوده است. با این حال واژه استرس زمان کوتاهی است وارد خزانه واژگان عموم مردم شده است و به اشکال مختلف تعریف شده است. معادل فارسی این واژه، تنیدگی است (کالدز، 2015). استرس را می‌توان به عنوان یک تجربه هیجانی منفی که با تغییرات بیوشیمیایی، روان‌شناختی، شناختی و رفتاری همراه می‌باشد، تعریف کرد. این تغییرات در جهت تعویض وقایع پرفشار روحی روانی و یا تغییر اثرات آن است. به‌طور کلی، استرس پیامد فرایند ارزیابی فرد از تجارب تنش‌آفرین محیط است (فتی و موتابی، 1385). استرس مکانیسم فیزیولوژیک بهنجاری است که از انسان‌ها در برابر خطر حمایت می‌کند. مواجهه با استرس موجب می‌شود تا بدن انسان با آزادسازی هورمون‌هایی که حالت مراقبت و تمرکز را افزایش می‌دهند، برای عمل سریع آماده شود (پارسایی، 1391)؛ بنابراین، اگر منبع استرس از بین نرود، هورمون‌های استرس می‌توانند در بدن باقی بمانند و فرد را در معرض خطر طیف گسترده‌ای از بیماری‌های جسمانی مانند چاقی مفرط، اختلال‌های معدی-روده ای، قلبی -عروقی، پوستی و اختلال‌های روان‌شناختی مانند حمله‌های اضطرابی و افسردگی قرار دهند (کالدز، 2015).

منابع استرس

 در ادبیات پژوهش، سه نوع از عوامل استرس مانند رخدادهای زندگی، دشواری­های مزمن و گرفتاری­های روزانه بررسی شده­اند. در بین این عوامل رخدادهای زندگی و دشواری­های مزمن در مطالعات بیشتری مورد بررسی قرار گرفته­اند. بنابراین در مطالعات استرس، عوامل استرس­زا به شرایط ناخوشایند، رخدادهای منفی زندگی و دشواری­های مزمن زندگی اشاره می­کنند که فعالیت­های عادی فرد را مختل می­کنند. منابعی که افراد در طول زندگی خود برای مواجهه با عوامل استرس­زا و دشواری­ها مورد استفاده قرار می‌دهند، برای بهزیستی هیجانی و زیستی آن‌ها پیامدهای مهمی به همراه دارد. پارادایم استرس زندگی فرض می­کند که اگر عوامل استرس‌زای بیرونی مانند تغییرات منفی زندگی، دشواری­های نقش و گرفتاری­های روزانه کنترل نشوند، تعادل روان‌شناختی فرد را مختل می­کنند و برخی پاسخ­های فیزیولوژیک یا روان‌شناختی مانند آشفتگی هیجانی یا بیماری جسمی در پی دارند (تویتس، 2013).

استرس‌ها از نظر شدت و فراوانی

1. استرس‌های فاجعه آمیز (شدید): بسیار شدید و مخرب هستند و مدت­ها طول می­کشد تا فرد با آن کنار آمده و سازگار شود؛ اما بندرت بروز می­کنند. این استرس­ها شامل حوادث طبیعی، مانند سیل و زلزله و استرس­های ساخته­ی دست بشر، مانند جنگ، شکنجه و یا گروگان گیری.

2. استرس‌های معمولی زندگی: این استرس­ها در زندگی همه انسان­ها رخ می­دهند و معمولاً همه افراد در طی زندگی خود این استرس­ها را تجربه می­کنند. استرس­هایی مانند رفتن به مدرسه، امتحان دادن، اشتغال، ازدواج، سوگوار شدن و مسائلی از این قبیل. اگرچه این استرس­ها مانند مورد اول (استرس­های فاجعه‌آمیز)، خیلی شدید و ناتوان‌کننده نیست، ولی تعداد این استرس­ها بسیار بیش­تر است و به طور مکرر و فراوان­تری رخ می­دهد.

3- استرس­های خرد یا میکرو استرس­ها: این استرس­ها شدت بسیار کمی دارند، ولی به تعداد بسیار فراوان و متعدد در زندگی رخ می­دهند. نمونه این استرس­ها عبارت‌اند از: دیر رسیدن به کلاس، معطل شدن در صف، نداشتن محل خلوت و مناسب برای درس خواندن و مواردی از این قبیل.


طبقه‌بندی استرس­ها از نظر کیفیت

 بعضی از استرس­ها خوشایند می­باشند، مثل به دنیا آمدن یک کودک در یک خانواده، پیدا کردن کار، ازدواج، قبولی در کنکور و بعضی ناخوشایند هستند، مانند اختلاف و مشاجره­ی والدین، قبول نشدن در کنکور، طلاق و فوت یکی از عزیزان. به همین دلیل استرس­ها را می­توان از نظر کیفیت نیز به دو نوع دیگری طبقه‌بندی نمود:

1. استرس‌های منفی: شامل تمام اتفاقات منفی و ناخوشایند مانند مرگ یکی از عزیزان، طلاق، بیماری و مواردی از این قبیل.

2. استرس‌های مثبت: شامل اتفاقات مثبت و خوشایند مانند قبول شدن در دانشگاه، یافتن شغل، ازدواج، بچه دار شدن و ترفیع.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اسناد و نظریه های اسناد (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:29
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اسناد و نظریه های اسناد (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اسناد و نظریه های اسناد در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اسناد و نظریه های اسناد در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

نظریه­ های اسناد

مطالعات پیرامون سبکهای اسنادی از سال 1958 با تحقیقات هایدر آغاز گردید. پس از هایدر به ترتیب جونز و دیویس (1965)، جرج کلی (1972)، شیور (1975)، واینر (1986) و دانیل گیلبرت (1989) نظریه­ های خود را پیرامون اسناد بیان کردند. در اینجا به بررسی چند نظریه مهم می پردازیم:

الف) نظریه اسنادی هایدر

قدیمی­ترین فرمول­بندی نظریه اسناد را می­توان در کارهای فریتس هایدر که به عنوان «پدر اسناد» از او نام برده می­شود مشاهده کرد. هایدر درسال 1958 کتاب«روانشناسی روابط میان­فردی»را منتشر کرد ونخستین گام را در پاسخ به این سؤال که مردم برای درک علل رفتار خود ودیگران چه تبیین هایی به کار می­برند، برداشت. از نظر هایدر همه مردم در زندگی روزمره مانند یک دانشمند عمل می­کنند و برای درک افراد پیرامون خود یا به عبارت دیگر محیط اجتماعی خویش از همان اصول علّی و منطقی استفاده می­کنند که دانشمندان برای فهم دنیای فیزیکی به کار می­گیرند. (چانگ و چیو، 2010). افراد رفتارهای دیگران را مشاهده، تحلیل وتبیین می­کنند که این تبیین­ها اسناد نامیده می­شود. هایدر برای توصیف چگونگی استفاده از علّیت دراسنادهای روزمره، از منطق استفاده می­کنند. اگر چه برای رویدادهای مختلف تبیین­های فراوانی وجود دارد، اما می­توان آن­ها را به دو دسته تقسیم کرد:

      الف: اسناد شخصی یا درونی   ب: اسناد موقعیتی یا بیرونی                                               

      طبق گفته هایدر بیشتر مردم در این مورد یکی از سه تبیین زیر را به کار می برند:

الف: آن­ها ممکن است فرض کنند رفتار شخص دیگر، معلول عوامل موقعیتی نظیر عوامل اقتصادی و ...        است (اسناد موقعیتی).

ب: آن­ها ممکن است تصور کنند که آن رفتار، غیر­عمدی و اتفاقی بوده است و احتمالاً در آینده روی نخواهد   داد (اسناد موقعیتی).

ج: تبیین سوم این است که شخص با این رفتار یکی از صفات شخصی خود را بروز داده است(اسناد شخصی) (چانگ و چیو، 2010).

      هایدر(1958) معتقد است که اسنادهای شخصی وقتی بیشتر آشکار می­شوند که محیط امکان یک رشته رفتارهای متنوع را فراهم آورد. وقتی درباره یک شخص یک اسناد شخصی استنباط شد، از این اسناد برای پیش­بینی رفتار او می­توان استفاده کرد. از نظر هایدر نیروهای محیطی و درونی، با هم رابطه­ای افزایشی یا کاهشی دارند، آنها ممکن است مکمل، کاهش­دهنده یا حذف­کننده یکدیگر باشند.

      اسناد درونی یا شخصی نیز به دو مؤلفه تقسیم می­شود :«توانایی» فرد برای انجام دادن یک عمل و «کوششی» که صرف آن می­شود. این دو مؤلفه رابطه­ای قوی با هم دارند .هم چنین اگر دشواری تکلیف بیش از محدوده توانایی باشد انجام دادن عمل، غیر ممکن خواهد بود واگر ناچیز باشد، برای اجرای آن توانایی بسیاری لازم نیست، در وضعیت­های نسبتاً دشواری دستیابی به اطلاعات مفید درباره توانایی عمل­کننده بیش از هر زمان دیگر مؤثر است (چانگ و چیو، 2010).



. Hayder

3. Jones ;&Davis

4. George Kelly

5. Sheever

6. Vayner

7. Danial Gilbert



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق تحصیلی (فصل دوم )

جمعه 3 فروردين 1397
17:29
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق تحصیلی (فصل دوم )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق تحصیلی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق تحصیلی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم


همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:


اشتیاق تحصیلی

سازه اشتیاق تحصیلی در روند تحصیلی زندگی دانش آموز و ازجمله مهم ترین مؤلفه ها در مواجه موفقیت آمیز با چالش های تحصیلی، شغلی، خانوادگی، اجتماعی که هر جوانی در مسیر رسیدن به آرزوها و اهدافش با آن مواجه می شود، محسوب می گردد باید به شور و شوق و اشتیاق و عوامل وابسته به آن به عنوان بخشی از عناصر مؤثر بر موفقیت دانش آموز توجه ویژه مبذول شود (سماواتیان و همکاران، 1392). 

...........

.....................

.................................

آنولا و استاتین و نورمی (2000) معتقدند که رابطه مثبت بین معلم و دانش آموز، احساس مثبت از مدرسه و یادگیری  لذت بخش از ملاک های اشتیاق تحصیلی است. رفتارهای مثبت در کلاس و اشتیاق در انجام تکالیف مدرسه نیز به معنی اشتیاق تحصیلی است (فرازنده و همکاران،1391). مطالعات اخیر اشتیاق تحصیلی را به صورت پافشاری و حالت هیجانی-انگیزشی مثبت در مورد کارهای مدرسه بیان کرده است و در برگیرنده سه جنبه است: شور و شعف و از خود بی خود شدن و جذب شد (سالانوا، برسو و شوفلی،2005، به نقل از فرازنده و همکاران،1391).

"انرژی" یعنی سطوح بالایی از انرژی  و ثبات روانی در حین انجام و تمایل به انجام کاری نوآورانه در حین انجام کار و مقاومت در مقابل دشواری هاست. حس "فداکاری" با احساس اهمیت داشتن  و غرور و اشتیاق و الهام گرفتن  و چالش در ارتباط است (کاناگو،1982، به نقل از فرازنده و همکاران،1391). "جذبه" یعنی به طور کامل متمرکز شدن بر درس و عمیقا جذب درس شدن (فرازنده و همکاران،1391) .

نقطه ی مقابل اشتیاق تحصیلی، عدم درگیری یا بی تفاوتی است که بر تلاش نکردن و نداشتن مداومت اشاره دارد و به صورت عدم تنش و رها کردن تکلیف بر روزمرگی نماید.  فقدان اشتیاق تحصیلی باعث می شود که دانش آموزان سرمایه گذاری لازم و کافی برای تکالیف درسی خود انجام ندهند (فین،1989) و  و هیجانات منفی از قبیل خستگی، غمگینی و احساس کسالت را تجربه نمایند (اسکینر  و همکاران ، 2009).

 

مدل های اشتیاق تحصیلی

2- 4- 1- 1- مدل بلومنفیلد و پاریس (2004)

مدلی که در پژوهش حاضر نیز از آن استفاده شده است مدل بلومنفیلد و پاریس (2004) می باشد که اﺷﺘﯿﺎق ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ را  دارای ﺳﻪ ﺑﻌﺪ  رﻓﺘﺎری (رﻓﺘﺎرﻫﺎی ﻣﺜﺒﺖ، ﭘﺮداﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ درﺳﯽ، ﻣﺸﺎرﮐﺖ در  ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎی ﻓﻮق ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﺪرﺳﻪ ﮐﻪ ﺑﺮای ﺳﺎزﮔﺎری رواﻧﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ داﻧﺶ آﻣﻮز ﻣﻔﯿﺪﻧﺪ، ﻋﺎﻃﻔﯽ (اﺣﺴﺎﺳﺎت ، ﻋﻼﯾﻖ، ادراﮐﺎت و ﻧﮕﺮﺷﻬﺎی داﻧﺶ آﻣﻮز ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺪرﺳﻪ)و ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ (ﻧﯿﺮوﮔﺬاری رواﻧﺸﺎﺧﺘﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان در اﻣﺮ ﯾﺎدﮔﯿﺮی و ﮐﺎرﺑﺮد راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ ﺗﻮﺳﻂ آن ﻫﺎﺳﺖ) ﻣﯽ داﻧﺪ.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:28
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم


همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

یکی از اهداف و وظایف مهم آموزش و پرورش ایجاد زمینه برای رشد همه جانبه فرد و تربیت انسان های سالم، کارآمد و مسئـول برای ایفـای نقش در زندگی فردی و اجتماعی است. توجه به عوامل مؤثر بر عملكرد تحصیلی سال هاست که مورد توجه متخصصان آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی قرار گرفته و سالانه سهم زیادی از تحقیقات را به خود اختصاص می دهد و عدم پیشرفت تحصیلیتأثیر بسزایی در سرنوشت فرد و در آینده جامعه دارد(عطاری و همکاران ،1381).

در طی سال های اخیر، مطالعه و تحقیق در زمینه روانشناسی مثبت یک رویکرد بدیع را برای بسیاری از روانشناسان اجتماعی پدید آورده است. این رویکرد بر مطالعه علمی تجربیات مثبت، شادی و بهزیستی روانشناختی و منابع انسانی مثبت به جای تأکید بر نشانه های اندوه و مفاهیم منفی، تمرکز دارد (سلیگمن 2003 به نقل از میرزادارانی 1392).

چارچوب پیچیده طرح های کلی موفقیت دانشجویان به واسطه چند عنصر شخصی و محیطی شناسایی می شود که به طور بالقوه می توانند در موفقیت دانشجویان موثر باشند (کوه و همکاران به نقل از واکر و پیرس 2013).

تجارب قبل از دانشگاه دانشجو با فرهنگ، آموزش، اقتصاد و عوامل موثر متعدد دیگر اجتماعی، سیاسی و سازمانی درآمیخته اند. این تجارب به دلیل تقسیمات محیطی، بین رفتار دانشجویان و شرایط سازمانی آن ها روی می دهد. رفتار دانشجویان اشاره دارد به: عادات مطالعه، مشارکت همسالان، تعامل با اعضای هیئت علمی، زمان انجام کار، انگیزش یا چند امکان جایگزین. در حالی که شرایط سازمانی شامل؛ تجربه سال اول، حمایت تحصیلی، محیط دانشگاه، پشتیبانی همسالان، رویکردهای آموزشی  و عوامل متعدد دیگر است (واکر و پیرس 2013).

پیوند رفتار دانشجویان و شرایط سازمانی سبب اشتیاق فرد می شود و  یکیازعوامل کلیدی موثر بر موفقیت دانشجویان؛ مفهوم اشتیاق است (کوه و دیگران 2005 و 2006 به نقل از واکرو پیرس 2013).   

اشتیاق چیزی بیش از یک وضعیت هیجانی گذرا و خاص می‌باشد و به یک حالت پایای سرایت کننده و هیجانی شناختی اشاره دارد که روی یک موضوع، واقعه یا رفتار خاص متمرکز می‌شود (شوفلی و باکر، 2002، به نقل از زرگران مقدم، 1390).

اشتیاق دانشجو فاکتوری کلیدی برای یادگیری و توسعه شخصی است. دانشجویان می توانند در سطوح مختلف مورد اشتیاق قرار گیرند: استاد، اعضای هیئت علمی یا دانشگاه،  با دیگر دانشجویان و یا به طور شخصی (سالابر 2014).

در طول بیست و هشت سال گذشته انجام پژوهش در مورد  اشتیاق دانشجو در دانشگاه، به طور فعال و قوی توسط پژوهشگران زمینه هایی مانند روانشناسی آموزشی، روانشناسی رشد، بهداشت عمومی و آموزش معلم افزایش قابل توجی داشته است (کریستنسن، رشلی و وایل 2012 به نقل از فرید، فلیکیانو و ویگا 2014).

ساختار اشتیاق دانشجویی به عنوان مولفه کلیدی فهم رابطه سایکولوژیک پیچیده دانش آموزان دبیرستانی با مدرسه شناخته شده است  (فردریکز، فریدل، بلومنفیلد و پاریس 2004 به نقل از باروز 2010).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:28
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

اضطراب را به علت مشکل پیش بینی شده تعریف می کنند.اضطراب معمولأ به خطری رد زمان آینده مربوط می شود. اضطراب لزومأ بد نیست- در واقع انطباقی است. از این لحاظ به ما کمک می کند که متوجه خطرات آینده می شویم و برای آنها برنامه ریزی می کنیم- یعنی، آمادگی مان را افزایش می دهیم، و قبل از وقوع مشکلات احتمالی درباره آنها درست فکر کنیم- انطباقی است. در مطالعات آزمایشگاهی که اولین بار یکصد سال قبل به اجرا در آمد و تا کنون بارها و بارها تأیید شده اند، این نتیجه به دست آمد که مقدار کمی از اضطراب عملکرد را در تکالیف آزمایشگاهی به بود می بخشد. اما اگر از هر کسی که اضطراب امتحان یا اجتماعی داشته باشد بپرسید، به شما خواهد گفت که اضطراب بیش از حد مانع عملکرد مناسب می شود. بنابر این اضطراب اندک انطباقی است، اضطراب زیاد زیان آور است (زنجانی و همکاران، 2014).

همه ما برخی اوقات، در موقعیت های اجتماعی مضطرب می شویم، اگرچه کودکان و نوجوانان اغلب انواع بسیاری از نگرانی ها و ترس ها را گزارش کرده اند، اغلب اینها زودگذر هستند و باعث اختلال عمده در عملکرد فرد نمی شوند. ترس یکی از هیجان های اصلی است فوبی های اجتماعی شکل های اغراق آمیز این گونه ترسها هستند. اصطلاح فوبی (PHOBIA) به ترس شدید از یک شیء یا موقعیت یا وضعیت اطلاق می شود. فوبی ترسی غیر منطقی است که به اجتناب هوشیارانه از شیء، فعالیت یا موقعیت منبع ترس منجر می شود.اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) ترسی مشخص و ثابت از شرمنده شدن یا مورد ارزیابی منفی قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی یا هنگام انجام فعالیتی در حضور دیگران است (هربرت، گاودیانو، رینگلد و دیگران، 2013).


 -Herbert

 -Gaudiano

 Rheingold


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان و نظریه های اضطراب امتحان (فصل دوم )

جمعه 3 فروردين 1397
17:28
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان و نظریه های اضطراب امتحان (فصل دوم )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان و نظریه های اضطراب امتحان (فصل دوم ) در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان نظریه های اضطراب امتحان در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

  اضطراب امتحان نوع شایعی از اضطراب عملکرد است که 10 تا 20 درصد دانش­آموزان و دانشجویان به آن دچار می­شوند. به عبارت دیگر اضطراب امتحان اصطلاحی کلی است و به نوعی از اضطراب یا هراس اجتماعی اطلاق می­شود که فرد را درباره توانایی­هایش دچار تردید می­سازد و پیامد آن کاهش توان مقابله با موقعیت­های امتحان است، موقعیت­هایی که در معرض ارزشیابی قرار می­گیرد و مستلزم حل مشکلات یا مسأله است. بنابراین می­توان چنین بیان کرد که فرد دچار اضطراب امتحان پاسخ سوالات درسی را می­داند اما شدت اضطراب امتحان مانع از آن می­شود که وی از معلومات خود استفاده کند در نتیجه انتظار می­رود که رابطه معکوس معناداری بین نمرات اضطراب و نمرات امتحان وجود داشته باشد. این مسأله انکارناپذیر است که افزایش اضطراب با کاهش کارآمدی تحصیلی مرتبط است(لبو و همکاران، 2014).

تعاریف اضطراب امتحان

    ساراسون (1975) اضطراب امتحان را به این صورت تعریف می­کند: نوعی اشتغال ذهنی که با خودآگاهی، شک و تردید نسبت به خود و خودتحقیری مشخص می­شود. این رفتارها و فعالیت­های پنهانی محصول تاریخچه گذشته فرد فرض می­شود و به صورت واسطه­ای بین تجربه و رفتار عمل می­کند. این اشتغال ذهنی توجه فرد را به خود جلب می­کند و در عملکرد آن از طریق کاهش توجه نسبت به قرینه­های مرتبط با یک تکلیف اختلال ایجاد می­نماید و رمزگردانی و انتقال اطلاعات را مختل می­کند. گفتن جملاتی به خود در طی یک امتحان مثل« من کودن هستم یا ممکن است قبول نشوم» در توجه نسبت به یک تکلیف و حل مسأله اختلال ایجاد می­کند. نگرانی بدون تردید با توجه مرتبط است و از نظر هیجانی فعالیت­های شناختی را بر می­انگیزد.

   اضطراب امتحان نوعی واکنش ناخوشایند هیجانی نسبت به موقعیت­های ارزیابی در مدرسه و کلاس تعریف شده است. این حالت هیجانی معمولاً با تنش و نگرانی، سردرگمی و برانگیختگی سیستم عصبی همراه است. به هنگام بحران اضطراب امتحان، یعنی حالاتی که با احساس خطر قریب­الوقوع یا احساس از هم پاشیدگی همراهند، فرد بی­پناه و درمانده است و نمی­تواند علتی برای حالت عاطفی خود بیابد. این حالات اضطرابی تقریباً همواره با علائم جسمانی مانند رنگ­پریدگی، مشکلات تنفسی، ضربان قلب، لرزش و جزء آن همراهند و موجب می­شوند که فرد نتواند توانایی­های بالقوه خود را به فعل درآورد (آلن، 2011).



 .self- awareness

 .self-doubt

 .self-depreciation

 .worry


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی ( فصل دوم )

جمعه 3 فروردين 1397
17:27
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی ( فصل دوم )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

اضطراب

       در واقع همه انسان­ها اضطراب را تجربه می­کنند. اضطراب، یک احساس دلواپسی منتشر، بسیار ناخوشایند، و اغلب مبهم است که با یک یا چند احساس جسمی همراه می­شود. مانند احساس خالی شدن سردل، تنگی قفسه­ی سینه، تپش قلب، تعریق، سردرد، یا میل جبری ناگهانی برای دفع ادرار، بی قراری، و میل به حرکت نیز از علائم شایع آن است. در حقیقت، اضطراب یک علامت هشدار دهنده است که از خطری قریب الوقوع خبر می­دهد و شخص را برای مقابله آماده می­سازد (ربر و ربر، 2013).

اضطراب ریاضی و تعریف آن:

      متخصصان تعلیم و تربیت طی سه دهه اخیر، به مطالعه عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی، بیش از پیش توجه کرده­اند. یافته­های پژوهش های متعدد نشان دهنده آن است که پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی نه تنها از ساختارهای دانش و فرآیندهای پردازش اطلاعات تأثیر می­پذیرد،بلکه به عوامل انگیزشی از جمله باورها، نگرش­ها ارزش­ها و اضطراب­ها مربوط می­شود (محامد و طرمیزی، 2015).  از جمله اجزاء انگیزشی ناسازگار که به فقدان موفقیت فراگیران درس ریاضی منجر می­شود، فزونی اضطراب ریاضی است. اضطراب ریاضی در بین برخی از دانش­آموزان بسیار شایع است. بر اساس یافته های پژوهشگران، شیوع اضطراب ریاضی در بین دانش­آموزان آمریکایی و تأثیر منفی آن بر پیشرفت تحصیلی ریاضی بسیار مورد تأیید قرار گرفته است (جیتوا و موانجی، 2014).



. Reber & Reber

 



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت (فصل دوم)

جمعه 3 فروردين 1397
17:27
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قابل ویرایش : بله

منابع : جدید و آپدیت شده

فرمت فایل : ورد

نحوه پرداخت و دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود .

پشتیبانی تخصصی : 09191809834 ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام  )



توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

اهداف پیشرفت

تعاریف اهداف پیشرفت

یكی از موضوعات مهم در حوزة انگیزش و یادگیری، بررسی نقش اهداف پیشرفت یا سوگیری­های اهداف است. جهت­گیری­های اهداف، اهداف و معانی هستند كه شخص برای رفتار پیشرفت خود در نظر می­گیرد (یوسف، 2014). در تفكیك اهداف پیشرفت، ابتدا پژوهشگران فقط بر دو جهت­گیری تبحری و عملكردی تأكید می­كردند (دووك، 2012)، ولی شواهد و نظریه­های جدیدتر سه جهت­گیری هدفی یا حتی چهار جهت­گیری هدفی تبحری-رویكردی، تبحری-اجتنابی، عملكردی-رویكردی و عملكردی-اجتنابی را پیشنهاد می­كنند (الیوت، فونسكا و مولر، 2012). افراد دارای جهت گیری تبحری برای تبحر در تكلیف، غلبه بر چالش یا افزایش سطح كفایت، و افراد دارای جهت­گیری عملكردی، برای دستیابی به نمرات خوب یا خرسند كردن دیگران (معلم، اولیا یا دیگران) تلاش می­كنند (پینتریچ، 2010). ویژگی رویكردی یا اجتنابی جهت­گیری­ها نیز به تمایل شخص برای دور شدن یا نزدیك شدن به تكلیف، برای رسیدن به هدف اشاره دارد.



. Goal Achievement

. Goal Orientation

. Mastery Orientation

. Performance Orientation

. Dweck

پژوهش های پیرامون جهت گیری هدف

پژوهش­های زیادی در مورد پیامد­های جهت گیری هدف انجام شده است. این پژوهش­ها، دامنه­ی وسیعی از متغیرهای هیجانی، شناختی و رفتاری را در بر می­گیرند. در بعد هیجانی، عواطف مختلفی به عنوان پیامد انواع جهت گیری هدف مورد بررسی قرار گرفته است .بعلاوه نشان داده شده است که این اهداف موجب پیامد­های شناختی مانند کمال گرایی، خود کارآمدی، عزت نفس و خودنظم­دهی هستند. همچنین نقش این متقیر در پیشرفت تحصیلی و رفتار های آموزشی و یادگیری مورد تحقیق قرار گرفته است. در ادامه، مروری بر این پیامد ها صورت می­گیرد.

در پژوهش (دنیلز و همکاران، 2008) از تحلیل خوشه ای برای گروه بندی دانشجویان در دو دسته­ی تسلط گرایشی و عملکرد گرایشی در اغاز نیم سال استفاده شد و عضویت خوشه ای برای پیش بینی، ملالت و اضطراب در پایان نیم سال به کار رفت. محققان دریافتند که اهداف تسلط پیش بینی کننده های مثبت لذت از یادگیری، امید و غرور و پیش بینی کننده های منفی ملالت و خشم هستند. آنها متوجه شدند که اهداف تسلط و جهت گیری هدف چند گانه، هر دو، ارزیابی های مثبت و هیجانات سالم را می پرورانند با این تفاوت که افراد با اهداف چند گانه، آسیب پذیری بیشتری نسبت به اضطراب دارند که تا حدی ناشی از تاکید زیاد برای عملکرد در مقایسه با اهداف تسلط است (دنیلز و همکاران، 2008).


زارع و رستگار (1393) نیز در پژوهش خود به این یافته نائل شدند که اهداف پیشرفت (تبحری، رویکرد  عملکرد و اجتناب  عملکرد) توانستند هیجانات پیشرفت مجزا (لذت، خستگی و ملال، خشم، امید، غرور، اضطراب، ناامیدی و شرمساری) را پیش بینی کنند.

نتایج پژوهش نیکدل و همکاران (1392) نشان داد جهت گیری هدفی عملكردی  اجتنابی بر هیجان های تحصیلی مثبت، اثر منفی و بر هیجان­های تحصیلی  منفی اثر مثبت و معنادار دارد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir