دانلود مدیریت ادعا و حل و فصل اختلاف در قراردادهای پیمانکاری (نگاهی به فیدیک)

سه شنبه 9 مرداد 1397
10:31
باران
مدیریت ادعا و حل و فصل اختلاف در قراردادهای پیمانکاری (نگاهی به فیدیک)

مدیریت-ادعا-و-حل-و-فصل-اختلاف-در-قراردادهای-پیمانکاری-(نگاهی-به-فیدیک)مدیریت ادعا و حل و فصل اختلاف در قراردادهای پیمانکاری (نگاهی به فیدیک)، در قالب پی. دی. اف و در 83 صفحه، شامل مدیریت ادعا: (قراردادهای پیمانکاری و فیدیک، ادعا در قراردادهای پیمانکاری، مبنا و ریشه و زمینه های ایجاد اختلاف در قراردادهای پیمانکاری)، حل و فصل اختلاف: (حل و فصل اختلاف در کتاب های قدیم...دانلود فایل


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

جمعه 3 فروردين 1397
20:35
باران
پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:17 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


سه عنصر لازم برای تقاضا

بازار فعال

بازار محتمل

بازار بالقوه

بازار پنهان

هفت  O (او) بازاریابی

سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها

سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین

سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته

محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود

محرکهای محیطی

محركهای بازیابی

عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

جمعه 3 فروردين 1397
20:35
باران
پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به  اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:

اداره ثبت احوال که یکی از ادارات کشور محسوب می شود خدمات فراوانی به مردم ارائه می دهد که می توان از وظاف آنها: باطل کردن و گرفتن شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی، عکس دارکردن و... را نام برد و در این میان در سطح دنیا میلیونها هزار نفر از بین می روند و متولد می شوند که باید شناسنامه افراد مرده را باطل و برای نوزادان به دنیا آمده شناسنامه صادر گردد که در کشور ما اداره ثبت احوال مسئول اجرای این وظیفه می باشد.


جامعه:

افرادی که طی 6 ماه از سال 1385 به اداره ی ثبت احوال مراجعه کرده اند.


نمونه:

افرادی که طی این 6 ماه برای (گرفتن و باطل) کردن شناسنامه به اداره مراجعه کرده اند.


زن (باطل کردن شناسنامه)

 100 و 95 و 105 و 95 و 100 و 90

مرد (باطل کردن شناسنامه)

125 و 105 و 120 و 125 و 135 و 120

دختر (گرفتن شناسنامه)

280 و 285 و 270 و 275 و 280 و 285

پسر (گرفتن شناسنامه)

315 و 315 و 330 و 325 و 320 و 315


(جدول داده ها):

مدت بررسی

جنسیت

فوت (باطل کردن شناسنامه)

جنسیت

تولد (گرفتن شناسنامه)

مهر 85

زن

90

دختر

285

مرد

120

پسر

315

آبان 85

زن

100

دختر

280

مرد

135

پسر

320

آذر 85

زن

95

دختر

275

مرد

125

پسر

325

دی 85

زن

105

دختر

270

مرد

120

پسر

330

بهمن 85

زن

100

دختر

285

مرد

105

پسر

315

اسفند 85

زن

95

دختر

280

مرد

125

پسر

315


پرسش ها:

چه تعداد افراد در نیمه سال دوم سال 1385 به اداره ی ثبت احوال شهرستان نیشابور برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه مراجعه کرده اند؟

چند بر فراوانی

زن (باطل کردن شناسنامه):

15 = 90 – 105 = دامنه ی تغییرات                                90 = کوچکترین داده                105 = بزرگترین داده

                                                                        3 = تعداد دسته ها                        طول دسته

فراوانی تجمعی

فراوانی نسبی

مرکز دسته

فراوانی مطلق

دسته ها

1

54/0 = 100


1

(95 – 90)

3 = 2 + 1

08/1 = 100


2

(100 – 95)

6 = 3 + 3

2 = 100


3

(105 – 100)



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

جمعه 3 فروردين 1397
20:34
باران
پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیح :


به عنوان پروژه آماری،محمد می بایست یک نمونه30تایی از ماشین هایی که در یک پارکینگ در کنار یک ورزشگاه بزرگ پارک شده اند انتخاب نموده ونام ماشین وسال ماشین را به دست آورد.

الف- اگردر این پارکینگ950 ماشین پارک شده باشد،توضیح دهید که محمد با استفاده از اعداد تصادفی چگونه می تواند نمونه خود را انتخاب کند.

ب- پس از این که محمد نمونه خود را انتخاب کرد،او متوجه شد که8ماشین پیکان،7ماشین پژو،5ماشین رنو،3ماشین تویوتا،3ماشین فولکس،3ماشین دوو ویک ماشین بنز بود.جدول فراوانی داده های به دست آمده را تشکیل دهید و نمودار میله ای آن را رسم کنید.

- نمودار دایره ای این نمونه را بر اساس در صد فراوانی ماشین ها رسم کنید.

- درقسمت ب ،چه نوع متغیری داریم؟آیا می توانیم برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کنیم؟

- سال ماشین ها چه نوع متغیری است؟آیا می توان برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کرد؟

 

 

 

الف- محمد با استفاده از چند روش می تواند از طریق اعداد تصادفی نمونه خود را انتخاب کند از آن جمله اینکه با استفاده از ماشین حساب،ابتدا دکمهinv را فشرده وسپس دکمهRUNرا فشار می دهد.پس از آن مشاهده می کند که عددی مثلاً268/0بر صفحه ظاهر می شود.این عدد تصادفی تولید شده توسط ماشین حساب که همیشه مثبت وکوچکتر از 1 است را در تعداد نمونه که950 است ضرب کرده که حاصل عبارت است از 268/0×950=6/254که قسمت اعشاری حذف می شود وعدد به 255تغییر می یابد.حال او می تواندبا شمارش اتومبیلها این اتومبیل را انتخاب کرده واین کار را برای انتخاب اتومبیلهای دیگر تکرار کند وی همچنین می تواند اتومبیلهایی را که سه شماره سمت راست آنها 255 است را انتخاب کند که البته روش اول دقیق تر خواهد بود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

جمعه 3 فروردين 1397
20:34
باران
پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


کلیات تحقیق


در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی . و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) از نظر پاسخگویان دست یافت.

این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 1200نفر از مردم اصفهان به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی . مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است. این افراد به صورت تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند. در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.

چکیده:


   طرح نظرسنجی حاضر، ‌به منظور دست یافتن به نظر پاسخگویان نسبت به میزان شناخت   از حضرت زهرا(س) انجام گرفته است. مهمترین یافته های این طرح به قرار زیر است.

1.   68 درصد از پاسخگویان را زنان و 32 درصد را مردان تشکیل می دهند.

2.    18 درصد پاسخگویان در گروه سنی  26 - 30 سال قرار دارند .

3.   40 درصد از پاسخگویان دارای تحصیلات دیپلم هستند.


4. 53 درصد از پاسخگویان مشهورترین نام حضرت فاطمه(س) را (زهرا) می دانند.

5. 19  درصد از پاسخگویان زهرا را به معنای "درخشنده و روشن" بیان کرده اند.
 
6.  حداقل نام یک نفر از اعضای درجه یک خانواده 34 در صد  از پاسخگویان به نام یا یکی از القاب حضرت فاطمه(س) است .

7. 32 درصد از پاسخگویان مناسبت و روز تولد حضرت زهرا(س) را به درستی بیان کرده اند .

8.  53 درصد پاسخگویان برای شهادت حضرت فاطمه(س)  در مراسم عزاداری شرکت می کنند.
8. 32 درصد از پاسخگویان در روز شهادت حضرت فاطمه(س)  آش نذری می دهند.

9. 32 درصد از پاسخگویان، از نذری های مخصوص حضرت فاطمه(س)" آش، سمنو، کاچی و نمک" اطلاع داشته اند.

10. از میان پاسخگویانی که توانستند یکی از بارزترین خصوصیات حضرت فاطمه(س)   را بیان کنند،41 درصد عفت، پاکدامنی و حجاب  ایشان را عنوان کرده اند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

جمعه 3 فروردين 1397
20:34
باران
پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


اهمیت خود شناسی در اسلام:

در دین اسلام به اهمیت شناخت انسان از خود، به کرات تاکید شده است، بطوری که قران را کتاب انسان سازی نامیده اند که در همین ارتباط می توان به مطلبی از رادیو قران بسنده کرد:

"انسان شناسی یعنی خود شناسی، علاوه بر اینکه راهی برای شناخت خدا و پی بردن به صفات اوست؛ که فرمود: « عَجِبتُ لِمَن یَجهَلُ نَفسَهُ کَیفَ یَعرِفُ رَبَّهُ .» باید گفت بدون شناخت انسان نمی توان استعدادها و نیازهای او را شناخت و آنها را شکوفا کرد؛ و در حقیقت، مسئلة تربیت و سازندگی انسان حل و فصل نهایی نخواهد شد و برنامه ها و وظایف او در این عالم و در حوادث گوناگون و وقایع مختلف زندگی نامشخص باقی خواهد ماند: « اَعظَمُ الجَهلِ جَهلُ الاِنسانِ اَمرَ نَفسِهِ »؛ « الجاهِلُ مَن جَهِلَ قَدرَهُ .»

از این رو باید گفت که خود شناسی، اگر با مراقبت دایمی از ارزشهای خود همراه شود، تضمینی برای سلامت دایمی است: « عَلَیکُم اَنفُسَکُم لایَضُرُّکُم مَن ضَلَّ اِذَا اهتَدَیتُم »؛ و عارف حقیقی وکامل عارف به نفس است و عرفان حقیقی عرفانی نفسی؛ چه اینکه راه رهایی و آزادی انسان و صلاح و سازندگی اش فقط خود شناسی است: « اَلعَارِفُ مَن عَرَفَ نَفسَهُ فَاَعتَقَها وَ نَزَّه ها عَن کُلِّ ما یُبَعِّدُها وَ یُوبِقُها »؛ که هر کس بدون شناخت و علم به خود هر چه کند جز تباهی و فساد نخواهد بود: « مَن عَمِلَ عَلی غَیرِ عِلمٍ مایُفسِدُ اَکثَرُ مِمّا یُصلِحُ .»"

محمد علی سادات در کتاب اخلاق اسلامی با استناد بر بیانات حضرت امیرالمونین(ع) به نقل از کتاب غرر الحکم که فرموده اند " برترین معرفت، شناخت انسان نسبت به خویشتن است". و همچنین" بزرگترین جهل، نا آگاهی انسان نسبت به خود است"، می نویسد: آشنایی با صفات و استعداد ها و علایق و امیال و انواع گرایش های خود آگاه و نا خود آگاه خود، اولین قدم در راه سازندگی شخصیت است.

سادات با تاکید بر لزوم واقع بینی در خویشتن شناسی،  خود خواهی های انسان را مانع از شناخت و قبول عیب های خویش می داند. وی معتقد است که" شواهد موجود در این زمینه در زندگی روزمره انسان ها نشان می دهد که بسیار نادرند افرادی که از روی صدق و حقیقت مشتاقانه به دنبال شناخت عیب های خود باشند، بلکه غالبا در مقام توجیه برآمده و هر کسی خود را فارغ از نقص و عیب معرفی می کند و با این توجیه، راه درک واقعیات را مسدود می کندو در همان اولین قدم باب هر گونه اصلاح جدی را به روی خود می بندد.

اما مع الوصف مهم ترین عاملی که بسیاری از افراد را در این زمینه باشگست مواجه می کند صعوبت خویشتن شناسی نیست بلکه وحشتی است که هر کس از آشنایی با نقص های خود دارد."

محمد علی سادات در بخش دیگری از مطالب خود در این ارتباط می نویسد:" عامل دیگری که سبب می شود انسان غالبا از نقایص خود تغافل کند، این است که آگاهی بر عیوب به دنبال خود زحمت و تلاش لازم دارد تا انسان خود را اصلاح کرده و گریبان نفس خود را از دست این نقص ها نجات دهد.

اما پر واضح است که هر کسی حوصله تحمل این زحمت را نداشته و یا اصولا آن را جدی نمی شمارد و لذا سعی می کند خود را از توجه به نقص های خویش باز دارد. از این رو، یا انسان باید عیوب خود را بشناسد و به فکر اصلاح آن ها باشد، یا آن ها را کتمان کند و بکوشد تا آن ها را از دید خویش نیز مستور نگاه دارد."

راستی آیا تا کنون آن گونه که دیگران را می شناسیم، خود را شناخته ایم؟

کلیات تحقیق

در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی تلفنی و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به برداشت پاسخگویان واینکه آنها تاچه حد خودشان را میشناسند دست یافت.

در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.


اهداف تحقیق

هدف کلی این تحقیق دستیابی به مجموعه اطلاعات و پاسخ هایی است که پاسخگویان درموردشناختازخودشان بیانکردهاند.

روش نظرسنجی

در این پژوهش، از نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) به روش پیمایشی و نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. عددهای داخل جدول گرد شده است.

جامعه نمونه

در این تحقیق نمونه آماری شامل  1178 نفرازمردم تهران است لازم به ذکر است که از این تعداد 33 درصد مردو 67 درصدزن هستند.

پرسشنامه نظرسنجی

  1. جنس       
  2. سن   
  3. تحصیلات
  4. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه آدمی هستید؟
  5. چرا (از خود نپرسیده اید)؟
  6. فکر می کنید خودتان را چقدر می شناسید؟
  7. میزان رضایت شما از خودتان چقدر است؟
  8. آیا در مجموع خودتان را فردی مثبت می دانید یا منفی؟
  9. دوست دارید چگونه آدمی باشید؟

10. به نظر شما مردم فکر می کنند شما آدم خوبی هستید یا نه؟

11. آیا برای شما ارزش دارد که مردم در باره شما چگونه فکر کنند؟

12. اگر دوباره متولد شوید چه کاری را که نکرده اید، انجام خواهید داد؟

13. اگر متوجه شوید که اشتباهی در اخلاق و رفتارشما وجود دارد، آیا حاضر به تغییر خود هستید؟



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

جمعه 3 فروردين 1397
20:34
باران
پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

جمعه 3 فروردين 1397
20:33
باران
پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


تعریف توزیع

مدیریت کانال های توزیع

انواع واسطه ها

مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع

مراحل طراحی کانال های توزیع

عوامل شناسایی کانال های مختلف

ارزیابی و گزینش کانالها

ارزیابی و گزینش کانالها

کانالهای اصلی توزیع

شبکه توزیع

خرده فروشها

عمده فروشها

دلالها و کارگزاران

اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش

انواع عمده فروشها

مهم ترین انواع کارگزاران

مدیریت توزیع فیزیکی

وظایف توزیع فیزیکی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

جمعه 3 فروردين 1397
20:33
باران
پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 25  اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

 

فهرست مطالب :

 

مقدمه

فرآیند ارتباطات                                                                  

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها

مشخص کردن هدف

تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوری

مزیت فروش حضوری

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوری

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمست

جمعه 3 فروردين 1397
20:32
باران
پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 32 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان  "بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری"  در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir