دانلود پرسشنامه سنجش جو ورزش

جمعه 3 فروردين 1397
16:11
باران
پرسشنامه سنجش جو ورزش

دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش جو ورزش، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل


توضیحات جامع و کامل :



دانلود پرسشنامه استاندارد  سنجش جو ورزش، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این مقیاس جهت اندازه ­گیری درك از استقلال ورزشكاران ناشی از رفتار مربی بوده و دارای 15 سوال است. آزمودنی ­ها پاسخ خود را به هر سؤال در یك پیوستار (1= كاملاً مخالف تا 5= كاملاً موافق) رتبه ­بندی می ­كنند. امتیاز بالاتر نشان دهنده درك از استقلال بالاتر ورزشكار تحت تأثیر رفتار مربی است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            15

تعداد مولفه :                           4 مولفه (ایجاد زمینه ­های تصمیم گیری صحیح در راستای پیشرفت، ایجاد زمینه ­های ارتباط متقابل با ورزشكار، احترام به نظرات و خواسته ­های ورزشكار، شیوه گفتاری مربی با ورزشكار)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                     دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله اثرات استراتژی های پورتر بر تحقیقات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

جمعه 3 فروردين 1397
16:10
باران
ترجمه مقاله اثرات استراتژی های پورتر بر تحقیقات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

ترجمه مقاله اثرات استراتژی های پورتر بر تحقیقات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش به همراه اصل مقاله انگلیسی به صورت پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اثرات استراتژی های پورتر بر تحقیقات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش به همراه اصل مقاله انگلیسی به صورت پی دی اف


 

چكیده

با توجه به گسترش روزافزون رقابت در عرصه كسب و كار جهانی و سطح آگاهی بالای مشتریان بدلیل گسترش ارتباطات، جذب و نگهداری مشتریان نسبت به گذشته با دشواریهای بیشتری روبرو است. مدیریت ارتباط با مشتری مبحث جدیدی در جهت حل این مشكل است. رویكردهای متفاوتی در زمینه مدیریت استراتژیك ارتباط با مشتری و تحقیقات بازار مطرح شده است اما رویكرد پورتر به دلیل كاربرد پذیری بالا نسبت به روش های دیگر از مقبولیت بیشتری برخوردار شده است.

در این مقاله روش آماری به كار رفته در تحلیل داده ها روش ANOVA است. و نتایج حاصله حاكی از آن است كه تمام مدیران بازاریابی از مدیریت ارتباط با مشتری بهره می‌برند و استراتژی عامل مهم تصمیم‌گیری در مورد نوع استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری نخواهد بود. مدیران بازاریابی نیازمند آنند كه برای انتخاب نقشی بهینه‌تر برای تحقیقات بازار به ساختار سازمان‌هایشان توجه كنند.



فهرست مطالب :



مقدمه

اهداف

مروری بر ادبیات تحقیق

·          نقش‌های سنتی تحقیقات بازاریابی

·          اثرات مدیریت ارتباط با مشتری بر نقش سنتی تحقیقات بازاریابی 

·          استراتژی و اطلاعات بازاریابی

متود‌و‌لوژی انجام تحقیق

یافته‌ها

بحث و نتیجه گیری

كاربرد نتایج تحقیق

پیشنهاد برای تحقیقات بیشتر


منابع و مراجع


 The impact of Porter’s strategy types on the role of market research and customer relationship management

 

Abstract

 

Purpose – This paper seeks to investigate the influence of Porter’s strategy types on the use of

customer relationship management (CRM) techniques and traditional market research, against

theoretical and empirical evidence that differences in strategy types may result in variation in

favoured marketing information sources and procedures.

Design/methodology/approach – Depth interviews generated a series of scale items, which were

combined with others derived from the literature in a questionnaire measuring strategy types, the roles

of market research, and the characteristics of CRM systems. Responses were obtained from 240 senior

marketing managers in Australia, and applied to the testing of five research propositions.

Findings – ANOVA found no differences in CRM usage among the strategy types. Variation was

widespread, however, in four roles of traditional market research: enhancing strategic decision

making, increasing usability of existing data, presenting plans to senior management, and achieving

productivity and political outcomes.

Research limitations/implications – Future researchers using the Porter strategic types should

separate “marketing differentiators” from “product differentiators” because they function and compete

differently.

Practical implications – All organisations can benefit from CRM systems, but “marketing

differentiators” exhibit a relatively higher usage of traditional market research. This is likely to be

because they compete by creating softer product differences, while others do so on harder

characteristics such as price or product functionality.

Originality/value – This is the first study to use the Porter types to explain differences between the

roles and uses of market research and CRM within organisations.

Keywords Marketing strategy, Market research, Market information systems, Customer relations,

Marketing management, Decision support systems

Paper type Research paper


Abstract

Purpose – This paper seeks to investigate the influence of Porter’s strategy types on the use ofcustomer relationship management (CRM) techniques and traditional market research, againsttheoretical and empirical evidence that differences in strategy types may result in variation infavoured marketing information sources and procedures.Design/methodology/approach – Depth interviews generated a series of scale items, which werecombined with others derived from the literature in a questionnaire measuring strategy types, the rolesof market research, and the characteristics of CRM systems. Responses were obtained from 240 seniormarketing managers in Australia, and applied to the testing of five research propositions.Findings – ANOVA found no differences in CRM usage among the strategy types. Variation waswidespread, however, in four roles of traditional market research: enhancing strategic decisionmaking, increasing usability of existing data, presenting plans to senior management, and achievingproductivity and political outcomes.Research limitations/implications – Future researchers using the Porter strategic types shouldseparate “marketing differentiators” from “product differentiators” because they function and competedifferently.Practical implications – All organisations can benefit from CRM systems, but “marketingdifferentiators” exhibit a relatively higher usage of traditional market research. This is likely to bebecause they compete by creating softer product differences, while others do so on hardercharacteristics such as price or product functionality.Originality/value – This is the first study to use the Porter types to explain differences between theroles and uses of market research and CRM within organisations.Keywords Marketing strategy, Market research, Market information systems, Customer relations,Marketing management, Decision support systemsPaper type Research paper



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

جمعه 3 فروردين 1397
16:07
باران
پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان  " انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

 

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع  سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص  مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتل

جمعه 3 فروردين 1397
16:07
باران
پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم  این كتاب با عنوان  " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار" در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:


تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی  مطرح شده  ورتزل برای  خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی  فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان  و  عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ


سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

 فروشگاه های تخفیف دار

 فروشگاه های زیر قیمت.

 مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل.

کلوپ های  انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع  و بزرگ هستند.

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

 نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بررسی عوامل کف زا و ضد کف در فرایند ساخت سرامیک ها

جمعه 3 فروردين 1397
16:07
باران
بررسی عوامل کف زا و ضد کف در فرایند ساخت سرامیک ها

بررسی عوامل کف زا و ضد کف در فرایند ساخت سرامیک ها در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ( فونت Bnazanin اندازه 12 ) و پاورپوینت مختصر ارائه در 16 اسلاید


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیمهندسی سرامیک

توضیحات کامل

بررسی عوامل کف زا و ضد کف در فرایند ساخت سرامیک ها در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ( فونت Bnazanin اندازه 12 ) و پاورپوینت مختصر ارائه در 16 اسلاید

 


ارائه شده در نیمسال اول تحصیلی سال 95-94 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین درس فرایند ساخت سرامیک ها (2)

 


فهرست مطالب موجود :


چکیده

کف ( فوم )

تولید کف

عوامل کف زا ( فوم ساز ، منفذ ساز یا حباب ساز )

شرایط تولید کف

تثبیت کف

بی ثبات کننده هایی که عامل شکست کف هستند

کاربرد ها

فوم مایع ( گاز – مایع )

فوم جامد

فوم ترکیبی

فوم پوشش ( پوست ) بنیادی

فوم های سرامیکی

روش فوم سازی مستقیم در ساخت سرامیک های متخلخل

خواص سرامیک های متخلخل

کاربرد سرامیکهای متخلخل

فیلتر فلز مذاب

کاتالیست و پایه کاتالیست

حساسه

بیو رآکتور

الکترود متخلخل با پیل های سوختی اکسید جامد 1(SOFC)

گرم کننده و مبدل حرارتی

غربال های مولکولی برای فرایند های شیمیایی

ایمپلنت های پزشکی متخلخل

عوامل ضد کف ( کف زدا یا حباب زدا )

چندی از مهم ترین عوامل کف زدا که در صنایع مختلف کاربرد دارند

خواص ضد کف ها

تاریخچه کف زدا ها

تقسیم بندی ضد کف ها

ضد کف بر اساس روغن

ضد کف پودری

ضد کف زا ها  بر اساس آب

ضد کف های سیلیکونی

ضد کف های  EO/PO

منابع


چکیده :

 

       مواد متخلخل گروهی از مواد هستند که خواص آن ها در تقابل وزنشان بهینه شده است . این دسته از مواد به طور بالقوه در کاربرد های سازه ای و غیر سازه ای مورد استفاده قرار گرفته اند . به طور کلی این مواد دارای 20 تا 90 درصد تخلخل هستند و آن ها را می توان بر اساس شاخص های مختلف نظیر شکل ، هندسه ، اندازه و نوع حفره و نیز جنس ، خواص ، روش ساخت و کاربرد تقسیم بندی کرد .

       از جمله پرکاربرد ترین و مورد توجه ترین تولیدات صنعت سرامیک می توان به سرامیک های متخلخل اشاره کرد . سرامیک های متخلخل که از آن ها تحت عنوان سرامیک های سلولی نیز یاد می شود ، به روش های مختلفی ساخته می شوند . روشهای تولید به طور کلی در دو دسته تولید سرامیک های فومی و غیر فومی تقسیم بندی می شوند . از روش های تولید سرامیک های متخلخل غیر فومی می توان به سینتر ناقص پودر های دانه درشت ، شیشه ای شدن ، سینتر واکنشی و پرس ایزو استاتیک گرم اشاره نمود . همچنین از روش های تولید سرامیک های فومی می توان به فوم سازی به روش مستقیم ، متراکم سازی با استفاده از نشاسته ، روش ریخته گری ژلی ، سل – ژل ، روش حذف اسفنج پلیمری و پبرولیز ترکیبات آغازین پلیمری اشاره کرد . فوم سازی مسقیم ، روشی انعطاف پذیر جهت دستیابی به قطعات سرامیکی متخلخل با استفاده از عوامل منفذ ساز ( عوامل کف زا یا حباب ساز ) است .

       در موارد فراوانی در صنعت سرامیک ، عدم تخلخل یا لزوم وجود تخلخل بسیار پایین در ساختار قطعه سرامیکی ، مساله ای بسیار مهم است . برای مثال ممکن است حباب های موجود در دوغاب یا مذاب سرامیکی ، قطعه سرامیکی را از خواص مد نظر برای آن دور کنند و سرامیک تولیدی کارآیی لازم را نداشته باشد . در چنین مواردی لازم است از موادی به عنوان عوامل ضد کف یا حباب زدا برای جلوگیری از منفذ سازی استفاده شود .

       در این تحقیق به بررسی مفهوم و عملکرد عوامل ایجاد کف ( حباب زا ) و عوامل ضد کف ( حباب زدا ) ، تولیدات ناشی از حضور آن ها و خواصی که از حضورشان ناشی می شود ، می پردازیم . همچنین نگاهی کوتاه به چند روند تولیدی که این عوامل در آن ها نقش دارند خواهیم داشت .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی ماهواره های کشور روسیه

جمعه 3 فروردين 1397
16:07
باران
پاورپوینت بررسی ماهواره های کشور روسیه

پاورپوینت بررسی ماهواره های کشور روسیه در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx به همراه تصاویر


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمهندسی فضای سبز

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ماهواره های کشور روسیه در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx به همراه تصاویر

 

 


فهرست مطالب موجود :

 

 

مقدمه ( ماهواره )

انواع ماهواره ( توضیحات کوتاه از هر یک از موارد پایین )

ماهواره ضد سلاح

ماهواره‌های ستاره‌شناختی

ماهواره‌های زیستی

ماهواره‌های مخابراتی

ماهواره‌های مینیاتوری

ماهواره‌های هدایت‌کننده

ماهواره‌های اکتشافی

ماهواره‌های زمین‌شناسی

ماهواره‌های تتر

ماهواره‌های هواشناسی

روسیه

اسپوتنیک - 1

ساختار درونی ماهواره اسپوتنیک-۱

آیا می دانید درباره کشور روسیه

ماهواره اسپوتنیک 2

ماهواره Resurs-DK1(Resurs - High Resolution )

ماموریت ماهواره

كاربردهای اصلی

مشخصات ماهواره Resurs-DK1

آیا می دانید درباره کشور روسیه

نانو ماهواره های روسیه

 

 

مقدمه :


ماهواره به دستگاه‌های ساخت بشر گفته می‌شود که در مدارهایی در فضا به گرد زمین یا سیارات دیگر می‌چرخند.

اهمیت ماهواره‌ها برای مخابرات و بررسی منابع زمینی و پژوهش و کاربردهای نظامی و جاسوسی روزافزون است. بخشی از پژوهشهای علمی و تخصصی که در آزمایشگاه‌های مستقر در فضا انجام می‌شود، هرگز نمی‌توانست روی کره زمین جنبه عملی به خود گیرد.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی مسجد مدرسه آقا بزرگ کاشان

جمعه 3 فروردين 1397
16:06
باران
پاورپوینت بررسی مسجد مدرسه آقا بزرگ کاشان

پاورپوینت بررسی مسجد مدرسه آقا بزرگ کاشان در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با توضیحات کامل با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مسجد مدرسه آقا بزرگ کاشان در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با توضیحات کامل با فرمت pptx



فهرست مطالب :


تاریخچه مسجد مدرسه آقابزرگ کاشان 

  تشریح وضعیت معماری و مهندسی مسجد آقا بزرگ

اصول اربعه معماری اسلامی در مسجد آقابزرگ

پیرنشین ها 

  سردر

  درب ورودی مسجد

راهروهای اطراف مسجد

  مهتابی یا زمستانه نشین

 بادگیرها

  شبستان

 ستون‌ها

 گنبد خانه

 محراب

 نمونه تزئینات

 صحن مرکزی

 مدرسه علمیه

 حجره‌های مدرسه

 تلفیق برابر دو عملکرد مسجد و مدرسه

 سادگی بنا

 نظام هندسی بنا

 انطباق با اقلیم

 تزئینات

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت رابطه ی هندسه فراکتال و معماری

جمعه 3 فروردين 1397
16:06
باران
پاورپوینت رابطه ی هندسه فراکتال و معماری

پاورپوینت رابطه ی هندسه فراکتال و معماری در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم37 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت رابطه ی هندسه فراکتال و معماری در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



فهرست مطالب:

 


تعریف فراکتال

رابطه ی هند سه فراکتال و معماری

خصوصیات هندسه ی فراکتال

نمونه موردی ازفراکتال

نظریه اشفتگی و فراکتال

معماری و فراکتال

فراکتال و معماری سنتی

فراکتال در معماری و شهر سازی مدرن

فراکتال در شهر سازی

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی بازارها در معماری ایران (نمونه موردی بازار قزوین)

جمعه 3 فروردين 1397
16:06
باران
پاورپوینت بررسی بازارها در معماری ایران (نمونه موردی بازار قزوین)

پاورپوینت بررسی بازارها در معماری ایران (نمونه موردی بازار قزوین) در 69 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات69
حجم11 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی بازارها در معماری ایران (نمونه موردی بازار قزوین) در 69 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


 


فهرست مطالب :



مقدمه

مفهوم واژه بازار

تعریف بازار

تاریخچه شكل گیری

سیر تحولات بازار

شکل گیری بازارهای اولیه

بازارهایی که در طول زمان شکل گرفته اند

محل قرار گیری بازار

تاثیراقلیم درشكل بازار

نور گیری در بازار

كاركردهای بازار

نمونه موردی (بازار قزوین)

 ورودی های اصلی به مجموعه بازارها

نمودار فضاهای دسترسی

عناصر و فضاهای معماری بازار

راسته

رسته

دالان

چهارسو

میدان

جلو خان

سرا یا خان

نمونه موردی سرا( سرای حاج رضا)

نمونه موردی سرا(سرای رضوی)

 موقعیت سرای رضوی قزوین

 پلان

نما

مقطع

پرسپکتیو داخلی

پرسپکتیوخارجی

سرای رضوی قزوین

مصالح سرای رضوی قزوین

تزیینات  سرای رضوی قزوین

 ویژگی  سرای رضوی قزوین

تیم یا تیمچه

نمونه موردی تیمچه (سرباز قزوین)

موقعیت تیمچه سرباز قزوین

پلان

نما

مقطع

پرسپکتیو داخلی

پرسپکتیوخارجی

تیمچه سرباز قزوین

تزیینات تیمچه سرباز قزوین

 مصالح تیمچه سرباز قزوین

قیصریه

دكان

كاروانسرا(سرا)

ازعلل پیدایش کاروانسراها

محل قرارگیری كاروانسرا

نمونه موردی كاروانسرا(مجموعه سعدالسلطنه قزوین)

موقعیت مجموعه سعدالسلطنه قزوین

 پلان

نما

مقطع

پرسپکتیو داخلی

پرسپکتیوخارجی



مجموعه سعدالسلطنه قزوین

مصالح مجموعه سعدالسلطنه قزوین

ویژگی مجموعه سعدالسلطنه قزوین

تزیینات مجموعه سعدالسلطنه قزوین

فضاهای موجود در کاروانسرای سعد السلطنه

مسجدالنبی قزوین

موقعیت مسجدالنبی قزوین

مصالح مسجدالنبی قزوین

ویژگی مسجدالنبی قزوین

پلان

نما

مقطع

پرسپکتیو داخلی

پرسپکتیوخارجی

مسجدالنبی قزوین

تزیینات مسجدالنبی قزوین

 آب انبار زنانه بازار

موقعیت آب انبار زنانه بازار

 مصالح آب انبار زنانه بازار

ویژگی آب انبار زنانه بازار

تزیینات آب انبار زنانه بازار

پلان

نما

مقطع

پرسپکتیو داخلی

پرسپکتیوخارجی

آب انبار زنانه بازار

نمونه ایی از چند بازار ایران



منابع و مآخذ

 

  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت زندگی نامه و آثار مهرداد ایروانیان معمار ایرانی

جمعه 3 فروردين 1397
16:05
باران
پاورپوینت زندگی نامه و آثار مهرداد ایروانیان معمار ایرانی

پاورپوینت زندگی نامه و آثار مهرداد ایروانیان معمار ایرانی در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت زندگی نامه و آثار مهرداد ایروانیان معمار ایرانی در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



فهرست مطالب :


آشنایی با مهرداد ایروانیان

شرح دیدگاه مهرداد ایروانیان

گرایش‌های فكری و نظری 

سبک طراحی آثار مهرداد ایروانیان

آثار مهرداد ایروانیان

تحلیل دروازه قرآن از مهرداد ایروانیان

افتخارات مهرداد ایروانیان

نقدهای مهرداد ایروانیان

منابع و مآخذ   


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir