دانلود پاورپوینت بررسی برنامه های توسعه اقتصادی قبل و بعد از انقلاب

جمعه 3 فروردين 1397
2:23
باران
پاورپوینت بررسی برنامه های توسعه اقتصادی قبل و بعد از انقلاب

پاورپوینت برنامه های توسعه اقتصادی قبل و بعد از انقلاب در 53 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات53
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیدور کاری و کسب و کار های کوچک

توضیحات کامل

پاورپوینت برنامه های توسعه اقتصادی قبل و بعد از انقلاب در 53 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt



مقدمه :


یکی از موانع اصلی و مهم در روند توسعه ملی ، برهم خوردن تعادل و توازن منطقه ای به شمار می رود. از این رو اولین گام در برنامه ریزی منطقه ای ، شناسایی جایگاه مناطق نسبت به یکدیگر از نظر توسعه و علت نابرابری ها است. ¡کشور ایران به واسطه گستره جغرافیایی وسیع، تنوع آب و هوایی ، اقتصاد عمدتا تک محصولی که بر پایه نفت و گاز شکل گرفته است، تنوع قومیتی و برخورداری از جمعیت بالا ، پتانسیل زیادی برای شکل گیری نابرابری های منطقه ای دارد، لذا توجه به مناطق و توسعه منطقه ای در نظام بودجه ریزی سالیانه و برنامه های توسعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی مد نظر قرار گرفته است.البته لازم به ذکر است که میزان و درجه اهمیت مناطق و کاهش نابرابری های منطقه ای در برنامه های ده گانه توسعه پیشین از وزن متفاوتی برخوردار بوده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی (فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و

جمعه 3 فروردين 1397
2:23
باران
پاورپوینت انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی (فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر)

دانلود پاورپوینت ارئه کلاسی فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته تألیف دکتر رضا راعی و دکتر احمد پویان فر با عنوان انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی در حجم 62 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاس درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک رشته های حسابداری و مدیریت مالی


مشخصات فایل
تعداد صفحات62
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارئه کلاسی فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته تألیف دکتر رضا راعی و دکتر احمد پویان فر با عنوان  انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی در حجم 62 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاس درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک رشته های حسابداری و مدیریت مالی





عنوان: دانلود پاورپوینت انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی (فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 62 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک)



کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته  تألیف دکتر رضا راعی و دکتر احمد پویان فر از جمله منابع مهم درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک در سطح کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی" در حجم 62 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک مورد استفاده قرار گیرد.


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

تعریف بازارهای مالی

نقش بازارهای مالی

طریقه های انتقال وجوه مالی بین پس انداز کنندگان و وام گیرندگان

ابزارهای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری مستقیم

اوراق بهادار غیر قابل معامله

سپرده های پس انداز

گواهی سپرده غیر قابل معامله

حسابهای پس انداز بازار پول

اوراق قرضه پس انداز دولتی

ابزارهای قابل معامله

ابزارهای بازار پول

اوراق خزانه

قراردادهای بازخرید                       

لایبور

گواهی سپرده قابل معامله 

پذیره های بانکی              

اوراق تجاری                                                            

دلار اروپایی

ابزارهای بازار سرمایه

اوراق بهادر با درآمد ثابت

مهم ترین انواع اوراق بهادرا با درآمد ثابت یا اوراق قرضه

اوراق قرضه دولتی

اوراق قرضه سازمانهای دولتی

اوراق قرضه شهرداریها

اوراق قرضه شرکتها

اوراق سهام

سهام ممتاز

سهام عادی

مشتقه ها.

پیمانهای تحویل آتی و

برگ اختیار معامله.

انواع دیگری از اوراق مشتقه

واسطه های مالی

نقش عمده واسطه های مالی

صندوقهای سرمایه گذاری

انواع صندوقهای سرمایه گذاری

صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه ثابت

صندوقهای سرمایه گذاری غیرفعال

صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه متغیر

وجوه اشتراک صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه ثابت و صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه متغیر

وجوه افتراق صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه ثابت و صندوقهای سرمایه گذاری با سرمایه متغیر

مزایای صندوقهای سرمایه گذاری

هزینه ها در صندوقهای سرمایه گذاری

ساختار صندوق سرمایه گذاری

انواع بازارهای مالی

بازار پول

بازار سرمایه

بازار اولیه

بازار ثانویه

بازار مزایده(حراج)

بازار کارگزاری

بازار دلالی

بازار رسمی (بورسهای اوراق بهادار سازمان یافته)

بازار غیررسمی (بازار خارج از بورس یا فرابورس)

بازار سرمایه ایران

بازار  ثانویه در ایران

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات

جمعه 3 فروردين 1397
2:22
باران
مبانی نظری فناوری اطلاعات

این فایل حاوی منابع نظری در مورد فناوری اطلاعات می باشد در 20 صفحه به توضیحاتی در مورد تعریف فناوری اطلاعات ، اجزای آن ، مزایا و پرداخته شده است و فایل به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

این فایل حاوی منابع نظری در مورد فناوری اطلاعات می باشد  در 20 صفحه به توضیحاتی در مورد تعریف فناوری اطلاعات ، اجزای آن ، مزایا و  پرداخته شده است و فایل به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد


 

 


رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب

پاورقی دقیق

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


شامل :


مقدمه

تعریف فناوری اطلاعات

اجزای فناوری اطلاعات

مدل های فناوری اطلاعات

مزایای فناوری اطلاعات

پذیرش فناوری اطلاعات

محدودیت های فناوری اطلاعات

و ....

منابع


2-1 مقدمه :

فن‌آوری اطلاعات می‌تواند منجر به تغییرات نسبتاً وسیعی در سطح بین‌المللی باشد. زیرا این فن‌آوری های اطلاعاتی و كامپیوترها می‌توانند تاثیر شدیدی بر عملكردهای اقتصادی و اجتماعی و مناسبات جهانی داشته باشند. هم در پیش‌بینی های خوشبینانه از نظر ابعاد مثبت تاثیرات فن‌آوری اطلاعات بر شیوه‌های زندگی و هم در بدبینی های موجود نسبت به تاثیرات مخرب آن عناصری از واقعیت نهفته است، به هر تقدیر، بر بازار كار و شیوه زندگی تاثیر خواهد نهاد. در حال حاضر فن‌آوری اطلاعات مهم ترین مساله‌ای نیست كه یك كشور بخصوص با آن روبرو باشد بلكه تجلی آن بعنوان سریع‌التغیرترین عامل اقتصاد بسیاری از كشورها، مساله‌ساز است. این فن‌آوری به سرعت در حال بهسازی و ارتقاست و هزینه‌ها با سرعت قابل توجه كاهش می‌یابند


2-2 فناوری اطلاعات

بشر تا کنون دو موج عظیم تحول را پشت سر گذاشته است این دو موج هر یك، انقلابی بزرگ در فرهنگها،روابط و نحوه زندگی بشر به وجود آورده اند،به طوری که موجب محو شدن گستره فرهنگ ها و تمدنهای پیشین شده و شیوه های جدیدی از زندگی که برای پیشینیان غیر قابل تصور بوده را جایگزین آن ساخته اند. موج اول،انقلاب کشاورزی بود و هزاران سال طول كشید تا رسالت خود را به پایان رساند. موج دوم،انقلاب صنعتی بود که موجب پیدایش جامعه صنعتی گردید. این موج سیصد سال دوام آورد. موج دوم به انرژی های فناپذیر کاملا وابسته بود و همین امر موجب گردید تا کشورها وضعیت جدیدی را جستجو کنند که در آن انرژی و مواد اولیه مورد نیاز فنا پذیر نباشند. تلاش ها و کوشش ها در این راستا موجب تسریع وقوع انقلاب جدیدی که بعدها به نام موج سوم معروف شد،گردید. در موج سوم،شیوه نوینی از زندگی و کسب و کار مبتنی بر منابع انرژی متنوع و احیا پذیر و روش های نوین تولیدی ، جایگزین روش های رایج در موج دوم شد. در واقع موج سوم زاییده بررسی و پرداختن به مسائلی است که با متدولوژی های دوره های پیشین قابل حل نیستند. ویژگی مسائل این دوره در بزرگی حجم داده ها و اطلاعاتی است که باید تولید،پردازش و تجزیه و تحلیل شوند. این ویژگی ما را به سوی توسعه فن آوری جدید به نام "فناوری اطلاعات"رهمنون ساخته است که کار با اطلاعات و داده های فراوان را برای ما میسر می سازد. متأسفانه بسیاری از سازمان ها به غلط می پندارند که با آمدن کامپیوتر به محل کار آنها فناوری اطلاعات به سازمان آمده است اما واقعیت این است که فناوری اطلاعات معانی وسیع تری دارد. فناوری اطلاعات شامل وسایل و ابزاری است که برای تبادل اطلاعات در سازمان از آن استفاده می‌شود. اما باید در نظر داشت که فناوری اطلاعات قبل از اینکه یک سیستم سخت افزاری و مجموعه‌ای از الگوها باشد، یک نظام فکری و فرهنگی است و می‌توان آنرا فرهنگ تولید اطلاعات نامید. بدون ایجاد فرهنگ اطلاعات، نظام فناوری نمی‌تواند دوام داشته باشد. بنابراین آنچه در فناوری اطلاعات مهم است، تفکر اطلاعات گراست. فناوری اطلاعات از اتصال و ترکیب مجموعه‌ای از فکرهای مفید تولید شده و شکل می‌گیرد و رایانه و ابررایانه‌ها و سیم و کابل و ابزارهایی از این قبیل نیست. در فناوری اطلاعات، فکر انسانهای خردمند است که تولید اطلاعات می‌کند(محمدنژاد، 1378). ویلز و روز(2004) معقتدند که فناوری اطلاعات تنها زمانی می‌تواند به عنوان یک اهرم، سازمان را به اثربخشی که برایش پیش‌بینی شده، برساند و برای سازمان ارزش افزوده به همراه داشته باشد که سازمان پنج دارایی کلیدی نیروی کار، مالی، فیزیکی، مالکیت معنوی و روابط را داشته باشد.




2-3 تعریف فناوری اطلاعات

 به طور معمول اصطلاح فناوری اطلاعات ناظر بر طیف وسیع و متنوعی از نرم افزار ها هم چون پست الکترونیک، واژه پردازها، برنامه های ویرایش ویدئویی، جستجو گرها ی تحت وب و همچنین فناوری هایی که این قبیل نرم افزار ها را پشتیبانی می کنند (نظیر شبکه های فیبر نوری) می باشد.البته از سوی دیگر فناوری اطلاعات نوعی روش جدید اندیشیدن نسبت به مسائل در قالب استفاده از روش های خودکار به جای روش های دستی تعریف شده است. برای بیش تر افراد فناوری اطلاعات شامل استفاده از یک مجموعه نرم افزارها، نظیر پایگاه داده ای یا شبکه جهانی اینترنت می شود. در آمریکای شمالی اصطلاح فن آوری اطلاعات، اغلب برای یک سری نرم افزارهای ویژه و یا فناوری بنیادین آن ها مورد استفاده قرار می گیرد ( کلینگ ، 2001). فن‌آوری اطلاعات واژه‌ای است كه در بر گیرنده دو موضوع محاسبات و ارتباطات می‌باشد. تعابیر مختلفی از این واژه ارائه شده است، در یكی از تعابیر، به پردازش اطلاعات اداری محدود شده است و در تعبیر دیگر به كاربرد رایانه در امور تولیدی مانند استفاده از آدم واره‌ها و كنترل‌های از راه دور اشاره دارد. (مومنی، 1372) . «اصطلاح فن‌آوری اطلاعات برای توصیف فن‌آوریهایی بكار می‌رود كه ما را در ضبط ذخیره‌سازی، پردازش، بازیابی، انتقال از طریق فاكس، میكروگرافها ارتباطات از راه دور، همچنین فن‌آوریهای قدیمی‌تر بایگانی اسناد، ماشین‌های محاسباتی مكانیكی، چاپ و حكاكی را در بر می‌گیرد. (بهان، هولمز، 1377).



 Weil and Ross

 Word processors

 Video-editing programs

 keling

 - Computing

 - Communication

 Bahan & Holmz


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی

جمعه 3 فروردين 1397
2:22
باران
مبانی نظری اثربخشی سازمانی

این فایل شامل مبانی نظری در مورد اثربخشی سازمانی است در این نسخه تعاریف اثربخشی سازمان ، عوامل موثر بر آن ، مدل ها و آورده شده است فایل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل مبانی نظری در مورد اثربخشی سازمانی است  در این نسخه تعاریف اثربخشی سازمان ، عوامل موثر بر آن ، مدل ها و ... آورده شده است  فایل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد .

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب

پاورقی دقیق

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی

 


چندی از مطالب موجود:

 

اثربخشی

تعریف اثربخشی سازمانی

سیر تکامل اثربخشی سازمانی

معیارهای اثربخشی سازمانی

مدل های اثربخشی سازمانی

عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی

و ...

منابع

 

2-1 اثربخشی

 

علاقه به اثربخشی یک پدیده جدید نیست . از دیرباز بحث در مورد اثربخشی ، بهره وری و کارایی سازمان ها مورد توجه نظریه پردازان سازمانی ، فلاسفه مدیریت ، تحلیل گران مالی و مدیران اجرایی بوده است . ( روشندل اربطانی، 1382). دانشمندان و نظریه پردازانی که بر روی سازمان تحقیق و بررسی کرده اند ، آگاهانه یا ناآگاهانه کار خود را با موضوع اثربخشی آغاز کرده اند . آنان همواره درصدد یافتن راه هایی برای تعدیل سازمان خود هستند تا بتوانند بدان وسیله اثربخشی خود را افزایش دهند . ( سرمد ، 1377 ). اثربخشی یکی از ساختارهای سازمانی شایع و در عین حال کم ترسیم شده است که به همه شرکت کنندگان در زندگی سازمانی ارتباط دارد . ( کریمی ، 1373 ) .

 

2-2  اثربخشی سازمانی

 

تلاش برای اثربخشی وجه اشتراک اصلی همه سازمان هاست . به گونه ای که اکثر تحقیقات انجام شده در حوزه سازمان و مدیریت ، آگاهانه یا ناآگاهانه و مستقیم یا غیرمستقیم به آن پرداخته اند . در این میان تعاریف و الگوهایی از آن ارائه شده است که هر کدام مقتضیات و محدودیت های خاص خود را دارد . ( دفت ، ترجمه پارسائیان و اعرابی ، 1383 ). علاقه بند بیان می­دارد اگر برای سازمان مدل عقلانی قائل شویم ، می­توانیم  اثر­بخشی سازمانی را توانایی سازمان برای دستیابی به هدف های آن تعریف کنیم واگر سازمان را سیستمی اجتماعی تلقی کنیم، اثر بخشی را برحسب قابلیت سازگاری سازمان با شرایط محیطی تعریف می کنیم.  او می­افزاید : در کتاب های سازمان و مدیریت غالباً گفته می شود اثر بخشی هنگامی تحقق می یابد که سازمان به نتایج مطلوب خود نایل آید ( علاقه بند ، 1387 )


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

جمعه 3 فروردين 1397
2:22
باران
پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی در حجم 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی در حجم 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد




عنوان: دانلود پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

دسته: مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی ( ویژه ارائه کلاسی درس مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت- تئوریهای مدیریت پیشرفته )



این فایل در زمینه " ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی"بوده و در 25 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی - اصول مدیریت  و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.


بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:


ساختار سازمانی

انواع سازمان

سیستمهای مکانیکی

ویژگیهای سیستمهای مکانیکی

سیستم های ارگانیكی

ویژگیهای سیستمهای ارگانیكی

ویژگی های اساسی ساختار ارگانیک

مدیر ساختار ارگانیک

مقایسه مدیر در ساختار مکانیکی و ارگانیکی

تحت چه شرایطی به كارگیری ساختار ارگانیك بر ساختار مكانیكی ارجحیت دارد؟

شکل های مکانیکی و ارگانیکی

جدول ویژگی های سیستم های مکانیکی و ارگانیکی

فرهنگ  در ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

جمعه 3 فروردين 1397
2:22
باران
مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و توضیح داده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و  توضیح داده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی ندارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعریف برنامه ریزی

ویژگی های برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی استراتژیک

مزایای برنامه ریزی استراتژیک

ویژگی های برنامه ریزی استراتژیک

تعریف برنامه ریزی منابع انسانی

برنامه ریزی استراتژیک

انواع برنامه ریزی استراتژیک

و...

منابع


2-1 تعریف برنامه ریزی

برنامه ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و بهم پیوسته برای تولید یك خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات. برنامه ریزی فكر كردن راجع به آینده یا كنترل آن نیست بلكه فرایندی است كه می‌تواند در انجام این امور مورد استفاده قرار گیرد. برنامه ریزی، تصمیم‌گیری در شكل معمول آن نیست بلكه از طریق فرایند برنامه ریزی، مجموعه‌ای از تصمیمات هماهنگ اتخاذ می‌شود. برنامه ریزی می‌تواند برای زمان حال یا آینده انجام شود(جوزانی، 1388، 34).

بر طبق این تعریف، تصمیم‌گیری‌های مقطعی و ناپیوسته و اتخاذ سیاستها برای پیشبرد سازمان در زمان حال یا آینده برنامه ریزی نیستند. برنامه ریزی متكی بر انتخاب و مرتبط ساختن حقایق است. حقایق مفاهیم واقعی، قابل آزمون و اندازه‌گیری هستند. دیدگاهها، عقاید، احساسات و ارزشها به عنوان حقایقی تلقی می‌شوند كه فرایند برنامه ریزی بر اساس آنها سازمان داده می‌شود. همانطور كه اشاره شد برنامه ریزی صرفاً یك فرایند تصمیم‌گیری نیست بلكه فرایندی شامل روشن ساختن و تعریف حقایق و تشخیص تفاوت بین آنهاست یا به عبارتی گونه‌ای فرایند ارزیابی است كه در پایان آن، در انتخاب حقایق ارزیابی شده تصمیم‌گیری می‌شود. برنامه بیانی روشن، مستند و مشروح از مقاصد و تصمیمات است. برنامه خروجی فرایند برنامه ریزی است اما برنامه ریزی یك فرایند پیوسته است كه بیش از اتخاذ هر تصمیمی آغاز شده و پس از اجرای آن تصمیم ادامه می‌یابد. برنامه‌ها تهیه شده و اجرا می‌گردند.

 

 

2-2 ویژگی‌های برنامه ریزی

برنامه ریزی یك فرایند ذهنی آگاهانه با خصوصیات زیر است:

1) تشخیص یك نیاز یا انعكاس یك انگیزه

2) جمع‌آوری اطلاعات

3) مرتبط ساختن اطلاعات و عقاید

4) تعریف اهداف

5) تأمین مقدمات

6) پیش‌بینی شرایط آینده

7) ساخت زنجیره‌های متفاوتی از اقدامات مبتنی بر تصمیمات متوالی

8) رتبه‌بندی و انتخاب گزینه‌ها

9) تعریف سیاستها

10) تعریف معیارهای ابزار ارزیابی برنامه(طاهری، 1384، 122).

2-3 انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی از جنبه ماهیت به برنامه ریزی فیزیكی، برنامه ریزی سازمانی، برنامه ریزی فرایند، برنامه ریزی مالی، برنامه ریزی وظیفه‌ای و برنامه ریزی عمومی دسته‌بندی می‌شوند كه در اینجا منظور از برنامه ریزی، برنامه ریزی از نوع عمومی است. برنامه ریزی عمومی معمولاً تمام دیگر انواع برنامه ریزی را در خود دارد. برنامه ریزی را از جنبه افق زمانی می‌توان در قالب برنامه ریزی كوتاه‌مدت (برنامه ریزی عملیاتی و تاكتیكی)، برنامه ریزی میان‌مدت و برنامه ریزی بلندمدت دسته‌بندی نمود(عاطفی، 1389، 80).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری سود سهام

جمعه 3 فروردين 1397
2:21
باران
مبانی نظری سود سهام

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و  تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بازار مالی

تعیین دارایی مالی

طبقه بندی بازار مالی

تاریخچه بورس

تعریف بورس

سهام عادی

بازده سهام

ارزش اسمی

ارزش دفتری

و ...

منابع


2-1 مقدمه :

هدف اصلی در هر سرمایه گذاری رسیدن به منفعت است. سرمایه گذاران به دنبال هدفمند کردن سرمایه هایشان هستند، چرا که دو اعتقاد را در ذهنشان پرورش می دهند یکی دستیابی به سود حاصل از سرمایه گذاری است و دیگری افزایش ثروت در بلند مدت. زیرا آن ها به نوعی ارزش زمانی پول را می دانند و عامل تورم را نوعی کاهش ارزش در سرمایه تلقی می کنند. با تمام این اوصاف یک سرمایه گذار به دنبال شناسایی موقعیت هایی است که بتواند بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. در این میان می توان به عواملی که در ارتباط با شرکت های سهامی به عنوان یکی از گزینه های سرمایه گذاری اشاره نمود: متغیر های حسابداری از جمله نسبت های مالی، بازده، نسبت قیمت به درآمد، سود هر سهم، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، خطر پذیری و. . . . اشاره نمود.

2-2 بازار مالی:

بازار مالی بازاری رسمی و سازمان یافته ای است که در آن انتقال وجوه از افراد و واحد هایی که با مازاد منابع مالی مواجه هستند به افراد و واحد های متقاضی وجوه (منابع) صورت می گیرد. بدیهی است که در این بازار ها اکثریت وام دهندگان را خانوار ها و اکثریت متقاضیان وجوه را بنگاه های اقتصادی و دولت تشکیل می دهند(راعی و تلنگی، 1387). بازار مالی، امکانات لازم را برای انتقال پس انداز از اشخاص حقیقی و حقوقی به سایر اشخاصی که فرصت های سرمایه گذاری مولد در اختیار دارند و نیازمند منابع مالی هستند، فراهم می کند. انتقال وجوه مزبور تقریباً در کلیۀ موارد به ایجاد دارایی مالی منتج می شود، که در واقع ادعایی است نسبت به درآمد های آتی دارایی های شخصی (حقوقی) که اوراق بهادار را صادر و منتشر کرده است (شباهنگ، 1384).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

جمعه 3 فروردين 1397
2:21
باران
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و  در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بهره وری

تعاریف بهره وری

تاریخچه ی بهره وری

انواع بهره وری

بهره وری نیروی انسانی

اهمیت بهره وری نیروی انسانی

عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی

مشکلات بهره وری

مدل های بهره وری

شاخص اندازه گیری بهره وری

و...

منابع


 

2-1 مقدمه

 

           با توجه به محدودیت منابع و نامحدود بودن نیاز های انسانی‌، افزایش جمعیت و رقابت شدید و بی‌رحمانه در اقتصاد جهانی ، بهبود بهر‌ وری نه یك انتخاب بلكه یك ضرورت می‌باشد. بی گمان رشد و توسعه اقتصادی امروزه جوامع مختلف در نرخ رشد بهره وری آن ها نهفته است . كوشش برای افزایش نرخ بهره‌وری، كوشش برای زندگی و رفاه بهتر برای افراد و جامعه است. برای رسیدن به فردای بهتر باید رشد بهره‌وری را به طور مستمر دنبال نمود. در دنیای رقابت آمیز امروز كشور هایی برنده خواهند بود كه بتوانند دانش ، بینش و رفتار بهره وری را در مدیران و كاركنان خود ایجاد نمایند. بینشی كه بتواند فكر كردن ، اندیشیدن ، آفریدن ، نوآوری و خلاقیت را در سازمان ها خلق كند. با توجه به وجود مشكلات عدیده ای كه اقتصاد ایران در آستانه هزاره سوم میلادی با آن روبرو است از جمله ، نرخ رشد بالای جمعیت ، اقتصاد تك محصولی ، ساختار نامتناسب نظام اقتصادی و اداری ، افزایش نرخ    بی كاری ، پائین بودن میزان سرمایه گذاری و ... اهمیت توجه به بهره‌وری‌، حساس و اشاعه فرهنگ بهره‌وری را بیش از پیش روشن می‌كند. توسعه بهره‌وری سازمان و جامعه به باور و احساس ما  بستگی دارد كه باید بهره‌وری را از خود  و خانواده خود شروع كنیم.  نقش مهم ارتقاءبهره‌وری در نیل به اهداف مدیران و صاحبان بنگاهها ، مهندسین صنایع ،برنامه‌ریزان اقتصادی، و حتی زمامدارن سیاسی هركشور را نمی‌توان از نظر پنهان داشت. بهره‌وری به مثابه یك ابزار بسیار مهمی است كه به این قبیل از افراد كمك می‌كند تا تولید را در سطح سازمانی، ملی و حتی بین‌المللی مورد سنجش و ارزیابی قرار داده وتشخیص دهند كه تا چه حد از منابع موجود به مطلوب استفاده گردیده است .

 

2-2 تاریخچه پیدایش و تحول مفهوم بهره وری

        انسان همواره در صدد بوده که با توجه به محدودیتهای خاص زمان و مکان خود، از منابع در دسترس، حداکثر استفاده را بنماید، و در تلاش بوده که حداکثر بهره وری را از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بدست بیاورد. بنابراین بهره وری عمری به قدمت تاریخ دارد.

       همان گونه که پیداست، واژه بهره وری ابتدامنحصر به تولید بود و در عرصه های دیگر چندان شناخته شده نبود. تا اوایل قرن بیستم، مفهوم دقیق این واژه روشن نشد، تا این که در آغاز این قرن، رابطه بین محصول در یک نظام تولیدی و منابعی که برای تولید محصول به کار گرفته می شوند، مورد نظر کارشناسان واقع شد.در یکصد سال اخیر، تعاریف جدیدی از بهره وری به عمل آمد و این تعاریف کم کم شکل کامل تری به خود گرفت و شاخصهایی برای اندازه گیری بهره وری تعریف شد. با این دیدگاه حدود 40 سال قبل یعنی در سال 1961 سازمان بهره وری آسیایی با مشارکت 8 کشور تشکیل شد و ایران در سال 1965 به عضویت آن در آمد.

       تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فعالیت عمده ای برای ارتقای بهره وری صورت نگرفت و همزمان با وقوع انقلاب اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی به حالت تعلیق درآمد و این وضعیت تا سال 1366 ادامه داشت. در سال 1366 با پیشنهاد دولت به مجلس شورای اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی بار دیگر تصویب شد و پس از آن سازمان ملی بهره وری ایران شکل گرفت.

با تأسیس سازمان ملی بهره وری ایران به نظر می رسد توفیق نسبی در ترویج فرهنگ بهره وری و مفهوم آن در بین نهادها، ارگان ها، سازمانها و مدیران سطح بالای کشور حاصل شده است.

      اما در سطح بین المللی، بطور رسمی، لغت "بهره وری" نخستین بار در سال 1766 در مقاله ای توسط فردی به نام "کوئیزنی" مورد استفاده قرار گرفت.پس از آن در سال 1776" فرانسوا کنه" اقتصاد دان فرانسوی در مورد بهره وری چند مقاله نوشت. در فرهنگ اقتصاد قرن  18 مفهوم بهره وری به عنوان "قدرت تولید" تعریف شده است. اما در قرن19 در سال 1884 "لتر"بهره وری را این گونه تعریف کرد:

"قدرت و توانایی تولید کردن" که در واقع در اینجا بهره وری اشتیاق به تولید را بیان می کند (خاکی،1386).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی

جمعه 3 فروردين 1397
2:21
باران
مبانی نظری تعهد سازمانی

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و  توضیح داده شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعهد سازمانی

ابعاد تعهد سازمانی

عوامل موثر بر تعهد سازمانی

انواع تعهد

مدل های تعهد سازمانی

دیدگاه های تعهد سازمانی

اهمیت تعهد سازمانی

و...

منابع


2-1 مقدمه :

بایستی اذعان كرد، آگاهی از همه­ی نگرش­های كاركنان برای مدیران سازمان اهمیت چندانی نداشته و مدیران نیز علاقه­ای به دانستن همه­ی این نگرش­ها ندارند . درواقع مدیران بیش­تر علاقه­مند به دانستن آن دسته از نگرش­هایی هستند كه با كار و سازمان مرتبط است . طبق تحقیقات انجام گرفته در این مورد سه نگرش عمده، بیش­ترین توجه و تحقیق را از سوی محققان به خود جلب كرده­اند این سه نگرش عبارتند از : ا- رضایت شغلی  2- وابستگی شغلی 3- تعهد سازمانی ( امامی ، 1380).عدم احساس تعلق كاركنان به سازمان و عدم دقت كافی برای انجام وظایف از معضلات بزرگ دستگاه­های اجرایی است. برای رفع این مشكل، ارتقاء تعهد از بهترین راه­هاست. عمومی­ترین شیوه­ی برخورد با تعهد سازمانی آن است كه تعهد سازمانی را نوعی وابستگی عاطفی به سازمان درنظر می­گیرند. براساس این شیوه ، فردی كه به شدت متعهد است هویت خود را از سازمان می­گیرد، در سازمان مشاركت دارد و با آن درمی­آمیزد و ازعضویت در آن لذت می­برد (ساروقی ، 1375).

2-2 تعاریف تعهد سازمانی :

تعهد سازمانی حالتی است که فرد ، سازمان و بخصوص هدف­های آن را معرف خود می­داند و تمایل دارد تا عضو آن سازمان باقی بماند. تفاوت بین تعهد سازمانی و وابستگی شغلی در این است که وابستگی شغلی وقتی وجود دارد که فرد شغل خاصی را به خود نسبت می دهد وآن شغل را معرف خود می داند؛ در حالی­که، تعهد سازمانی تبلور این حالت است که فرد، سازمان را معرف هویت خود می­داند. (رابینز، 2007).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

جمعه 3 فروردين 1397
2:20
باران
مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تصویر فروشگاهی

ابعاد تصویر ذهنی

ارزش ویژه فروشگاه

شخصیت برند

ارزش ویژه برند

ابعاد ارزش ویژه

انواع آگاهی

و...

منابع

 

 

2-1 مقدمه

در عصر گسترش و تسریع روند جهانی شدن، رقابت‌پذیری یک موضوع بسیار مهم در بین سیاستگذاران سطوح مختلف (کشور، صنعت و شرکت) در بخش‌های مختلف دنیاست، در همین راستا بسیاری از سازمان‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را توسعه می‌دهند تا فروششان بهبود یافته و همچنین سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا برندهایی بسازند که در میان برندهای رقیب دوام آورند، از این روی برند دارای چنان اهمیتی شده است که شاید امروزه یافتن محصولی بدون برند تقریباً غیر ممکن باشد و محصولاتی که بدون برند باشند مورد پذیرش و توجه مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرند. در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است ازجمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهوداشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخورداراست. (بوم گارس و اسکمیدت، 2011).

2-2 تصویر فروشگاه

اولین بار تصویر ذهنی توسط مارتینیو (1985) به عنوان عامل مهمی در پیشرفت شخصیت خرده فروشی تعریف شده است. تصویر ذهنی از فروشگاه یك برداشت كلی در حافظه هست كه با نتیجه ویژگی های درك شده در حافظه مشتری بر اساس مواجهه قبلی و مواجهه فعلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انگیخته شده مرتبط است. تصویر ذهنی یك عامل پیش بینی كننده در انتخاب خرده فروشی پیشنهاد داده شده است. آمیزه خدمات یكی از ابزارهایی است كه می توان بدان وسیله فروشگاه ها را از یكدیگر متمایز كرد. فروشگاه باید تصویری در خور مشتریان مورد هدف باشد و بتواند مشتریان را به خود جذب كند. علاوه بر موارد ذكر شده به طور بالقوه، مكان فروشگاه نیز عامل مهمی در جذب مصرف كننده به محل خرید است. با توجه به شرایط مذكور به جرات می توان گفت خلق یك تصویر ذهنی مناسب از یك فروشگاه بهترین و مهم ترین عامل در حفظ سهم بازار میباشد. فیلیپ كاتلر در این مورد می گوید: هنگامی كه كالاهای عرضه شده درست همانند هم هستند، خریداران نسبت به تصویر ذهنی شركت یا نام تجاری كالای تولیدی عكس العمل متفاوتی نشان می دهند. جامع ترین تعریف تصویر فروشگاه توسط دیکتر ( 1985)  ارایه شده است به اعتقاد وی منظور از این مفهوم ، شکل گیری یک تصور کلی از یک فروشگاه در ذهن افراد است )ویسر  و همکاران، 2006).

 به طور کلی، می توان بیان نمود که تعاریف ارایه شده برای تصویر فروشگاه با یکدیگر مرتبطند از آن جهت که هم به جنبه های ملموس و هم غیر ملموس ادراک شده توسط مشتریان توجه داشته اند به عقیده بسیاری از محققان تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه یکی از معیارهای آنها در انتخاب فروشگاه است کیونی ( 1992)  بیان نمود که خرده فروشان باید از دید مشتریان به ارزیابی تصویر درک شده از فروشگاه خود بپردازند و در جهت بهبود آن برنامه ریزی نمایند )سییلوا و گیرلیدی  ، 2010) تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه، به عنوان برداشت کلی آنها از مشخصه ها و ویژگی های فروشگاه بوده، نه برداشت آن ها از جز به جز ویژگی ها به بیان دیگر آنها با توجه به برداشت کلی خود از یک فروشگاه به مقایسه آن با سایر فروشگاه ها می پردازند. ابعاد مختلفی برای تصویر فروشگاه مطرح شده است میارتینیو ( 1958)  نخستین پژوهشگری است که بیان نمود تصویر فروشگاه متشکل از ابعاد: طراحی و معماری، نشانه ها و رنگ ها، تبلیغات و کارکنان فروش است سپس لیندکویسیت ( 1975)  ابعاد تصویر -فروشگاه را در 3 بعد: کالا، خدمات، مشتری مداری، تسهیلات فیزیکی، راحتی، ترفیع، جو فروشگاه، عوامل نهادینه شده و رضایت پس از خرید توسعه داد .

 


 Baumgarth, & Schmidt

 Martineau

 dicter

 Visser et al

 kiony

 Silva & girlidy

 Martineau

 Lindquist


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir