دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:58
باران
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعه‌ای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش  وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری می‌باشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده‌ها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ می‌باشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان می‌باشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر.  ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیان‌گر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت  تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون به‌عنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).

مطالعه‌ای به بررسی شکل‌گیری آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی پرداختند این شبکه‌ها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانی‌ها اجازه می‌دهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی بوده است. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین کاربران می‌شود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به‌روز را به شکلی به‌موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیت‌های تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).

 


فهرست مطالب:


پیشینه ی داخلی

پیشینه ی خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:58
باران
پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


كاپاگودا (2012) به بررسی تأثیر شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران بر عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای كاركنان بخش بانكداری در سریلانكا پرداخت. نتایج این تحقیق كه بر نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد وظیفه‌ای كاركنان و رابطه معنادار و مثبت قوی را بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد زمینه‌ای كاركنان وجود دارد. بررسی رابطه ابعاد شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی و دو جنبه عملكرد شغلی (عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای) حكایت از رابطه مثبت و معنادار خود مدیریتی، آگاهی سازمانی و مدیریت روابط با هر دو جنبه عملكرد شغلی داشت اما خودآگاهی تنها با عملكرد زمینه‌ای رابطه معنادار داشته و با عملكرد وظیفه ای رابطه معناداری نشان نداد. یافته‌های به دست آمده همچنین بیانگر آن است كه شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران قادر به پیش‌بینی 7/13% از واریانس عملكرد وظیفه‌ای و  9/28% از عملكرد زمینه‌ای است.  

رضایی دیزگاه و همکاران (1390) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در بیمارستان های استان گیلان به این نتایج دست یافتند که بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی که شامل وفاداری، اطاعت و مشارکت است با کیفیت خدمات ارتباط مستقیم وجود داشت. میانگین تمام ابعاد بررسی شده در حد بالای متوسط بود.
پژوهشی توسط طاهری دمنه و همکاران (1390) با عنوان نقش اخلاق کاری در ارتقای رفتار شهروندی سازمانی انجام گرفته است. نتایح به دست آمده نشان می‌دهد که عامل قانونگرایی اخلاق کاری به بهترین وجه می‌تواند رفتار شهروندی کارکنان سازمان را توجیه نماید.



فهرست مطالب :


پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع تبلیغات

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:58
باران
مبانی نظری موضوع تبلیغات

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

تعریف تبلیغات

تبلیغات خاص

ادبیات تبلیغاتی

آمیخته ی بازاریابی

- محصول

- قیمت

- توزیع

- ترفیع

چهار c

- توزیع محصولات مصرفی

- توزیع محصولات صنعتی

- توزیع خدمات

انتخاب رسانه

تبلیغات تجاری و رفتار مصرف کننده

تاریخچه ی رسانه های جمعی

انواع رسانه های تبلیغاتی

- رادیو

- تلویزیون

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:57
باران
مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی

مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

تحلیل عوامل محیطی

ضرورت تحلیل محیط در مدیریت استراتژیک

آنالیز برای تحلیل محیط دور

- عوامل سیاسی

- عوامل اقتصادی

- عوامل اجتماعی - فرهنگی

- عوامل تکنولوژیکی

- عوامل قانون گذاری

- عوامل زیست محیطی

تحلیل محیط نزدیک

- تهدید ورود رقبای جدید

- قدرت چانه زنی تامین کنندگان

- تهدید کالاهای جایگزین

- شدت رقابت میان رقبای موجود

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:57
باران
مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی

مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مدل های تغییر برنامه ریزی شده

عوامل تاثیرگذار بر موفقیت تغییر سازمانی

مقاومت در برابر تغییر

آمادگی برای تغییر

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:57
باران
مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی

مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

تعریف تمکین مالیاتی

تمکین داوطلبانه

هزینه های تمکین

دلایل عدم تمکین عمدی و غیرعمدی

طبقه بندی های تمکین مالیاتی

رهیافت ها و نظریات مربوط به تمکین مالیاتی

عوامل موثر بر تمکین مالیاتی

- عوامل اقتصادی

- عوامل سیاسی

- عوامل مدیریتی

- عوامل اجتماعی

- عوامل قانونی

تاریخچه ی مالیات ایران

مالیات

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع توانمندسازی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:57
باران
مبانی نظری موضوع توانمندسازی

مبانی نظری موضوع توانمندسازی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع توانمندسازی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

توانمندسازی

مفاهیم و ابعاد نظری راجع به توانمندسازی کارکنان

ابعاد توانمندسازی

- شایستگی

-احساس خودمختاری

- احساس موثر بودن

- احساس معنی دار بودن

پیامدهای توانمندسازی

مزایای توانمندسازی کارکنان

موانع توانمندسازی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:56
باران
مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی

مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد رفتار شهروندی

انواع رفتار شهروندی در سازمان

عوامل تاثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی

سیاست های تشویق رفتار شهروندی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:56
باران
مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده

مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

رفتار مصرف کننده

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

- عوامل فرهنگی

- عوامل اجتماعی

- عوامل شخصی

دیدگاه های پژوهشی در مورد رفتار مصرف کننده

فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

مدل های رفتار خرید مصرف کننده

- مدل کاتلر

- مدل انگل- کولات

تجارت الکترونیک

مشتری آنلاین و آفلاین

مدل های رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی

- مدل کاتلر

- مدل پارک و کیم

- مدل مایکل بونرا

- مدل شیم

- مدل کریسنی چونگ

- مدل miac

- مدل توربان و کینگ

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع ارزش برند

پنجشنبه 2 فروردين 1397
3:56
باران
مبانی نظری موضوع ارزش برند

مبانی نظری موضوع ارزش برند در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع ارزش برند در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مفهوم برند و جایگاه آن

تعریف برند

مدیریت برند

ارزش ویژه ی برند

دیدگاه های مطالعه ی ارزش ویژه ی برند

- دیدگاه مالی

- دیدگاه مبتنی بر مشتری

- دیدگاه ترکیبی

اجزای ارزش برند

- وفاداری به برند

- آگاهی از برند

- تداعی به برند

- کیفیت ادراک شده

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir