دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:57
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


2-1 علاقه مندی مشتریان

مشتری كسی است كه سازمان ها و شركت ها مایل هستند با ارزشهایی كه می آفرینند بر رفتار وی تأثیر گذارند (ضیایی و زیویار، 1391).

علاقه مندی: علاقه مندی از درک متفاوت ما بین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می شود (کاووسی،  سقایی، 1384: 6).

علاقه مندی مشتری در نتیجه ادراک مشتری طی یک معامله یا رابطه ارزشی است به طوری که قیمت مساوی است با نسبت کیفیت خدمات انجام شده به قیمت و هزینه های مشتری (هالول، 1996: 20).


 . Hallowell

بخشی از پیشینه تحقیق :


محمدپور زرندی و نجفی (1391) تحقیقی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر علاقه مندی مشتریان انجام دادند. با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن و حضور بانك، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانكداری الكترونیك را به عنوان بخش تفكیك ناپذیر تجارت الكترونیك و دارای نقش اساسی در اجرای آن نموده است و از طرف دیگر ................................


جی چی و گرسوی (2009) در تحقیقی به بررسی رابطه میان علاقه کارکنان، علاقه مشتریان و عملکرد سازمانی(یک مطالعه تجربی) پرداختند. در نتیجه این تحقیق مشخص شد که قابلیت اعتبار و جایگاه در بازار محرک‌های نسبتا مثبت، علاقه مندی کارمندان از طریق علاقه مشتری بر عملکرد سازمانی را تایید کرد.


فهرست مطالب :


2-1 علاقه مندی مشتریان

2-2- انتظارات مشتریان از بانک

2-3- خصوصیات فیزیکی شعبه

2-4- خدمات بانکی ارایه شده

2-5- نحوه ارتباط کارکنان

2-6- تبلیغات و آموزش

2-7- مطالعات وتحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون میزان علاقه مندی

2-8- مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون میزان علاقه مندی

منابع فارسی

منابع و ماخذ لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم) در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم) در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :


چانگ و هسیه(2011) به بررسی رابطه بین اجزای سرمایه فکری و سه عملکرد عملیاتی، مالی و بازار در بورس تایوان در صنعت الکترونیک پرداختند. برای اندازه گیری سرمایه فکری از مدل ضریب ارزش افزوده فکری تعدیل شده استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که رابطه ی عملکرد عملیاتی با سرمایه ی به کار گرفته شده مثبت و با سرمایه ساختاری و انسانی رابطه ای  ندارد. همچنین اجزای سرمایه فکری با عملکرد بازار و مالی رابطه ی منفی دارد. مخارج تحقیق و توسعه با سه عملکرد رابطه مثبت دارد ولی اموال فکری تنها با عملکرد عملیاتی رابطه ی مثبت دارد.

میرغفوری و همکاران(1391) در پژوهشی تحت عنوان " ارزیابی عملکرد مالی با رویکردتحلیل پوششی داده ها(مورد: شرکت های مخابرات استانی) " با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها  و تئوری خاکستری پرداخت. به این منظور نخست مجموعه معیار های مؤثر در ارزیابی عملکرد مالی مخابرات استخراج و میزان اهمیت( وزن) هر یک با استفاده از اعداد خاکستری تعیین شد. سپس با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها، مدلی برای ارزیابی و رتبه بندی شرکت های مخابرات ارائه شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که شرکت های مخابراتی استان های مرکزی، تهران و خوزستان به ترتیب بهترین عملکرد مالی را دارند.


فهرست مطالب :


2-1 مبانی نظری عملکرد مالی

2-1- 1-  عملکرد مالی

2-1-1- 1- اهداف مالی

2-1-1- 2- ذینفعان

2-1-1- 3- معیارهای ارزیابی عملکرد مالی

2-1-1- 4- معیارهای حسابداری

2-1-1- 5- معیارهای مبتنی بر اطلاعات حسابداری

2-1-1-6- معیارهای مبتنی بر اطلاعات حسابداری و اطلاعات بازار

2-1-1-7- معیارهای اقتصادی

2-2 خلاصه­ای از تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه عملکرد مالی

2-3 خلاصه ای از تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه عملکرد مالی

منابع فارسی

منابع لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :


تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه شخصیت کارکنان

بهارلو و همکاران (1392) تحقیقی با عنوان « بررسی رابطه شخصیت پویا با عملکرد شغلی با میانجی گری دگرگون سازی شغل و اشتیاق شغلی در کارکنان دفاتر آژانس های هواپیمایی شهر تهران » انجام دادند. یافته‌های این تحقیق نشان دادند، الگوی پیشنهادی در همه شاخص های برازندگی دارای برازش نسبتا خوبی می باشد. همچنین ضریب مسیرهای مستقیم و غیرمستقیم به طور کامل معنی دار به دست آمده است. در واقع وجود شخصیت پویا هم به طور مستقیم و هم از طریق دگرگون سازی شغل و اشتیاق شغلی منجر به عملکرد شغلی بهتر می شود.

نورانی پور و عبدالجبار (1390) تحقیقی با عنوان «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیت و رضایت شغلی كاركنان شركت پتروشیمی تبریز سال 1389» انجام دادند. نتایج این تحقیق نشان داد، بین با وجدان بودن، برونگرایی، دلپذیر بودن رابطه مثبت و معنی دار با رضایت شغلی دیده شد . بین نوروتیسم رابطه منفی و معنی دار با رضایت شغلی دیده شد. اما بین انعطاف پذیری با رضایت شغلی رابطه معنی داری مشاهده نشد.


فهرست مطالب :


2-1    عوامل رفتاری کارکنان

2-1-1- اهمیت شناخت نگرش:

2-1-2- شناخت نگرش و كاربرد آن در مدیریت

2-1-3- عوامل شکل­دهنده نگرش

2-1-4- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده و علاقه

2-1-5- ادراک کارکنان

2-1-6-تاثیر ادراک بر رفتار

2-1-7- خطاهای ادراكی

2-1-8- شخصیت کارکنان

2-1-9- شخصیت و رفتار سازمانی

2-1-10- سنجش شخصیت:

2-1-11- انواع شخصیت و اثرات آن در تصمیم گیری

2-1-12- خود شیفتگی

2-1-13- آموزش یا یادگیری

2-1-14- سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

2-2     پیشینه تحقیقات انجام شده

2-2-1 تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون عوامل رفتاری

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه نگرش کارکنان

 ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه ادراک کارکنان

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه شخصیت کارکنان

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه آموزش و یادگیری کارکنان

2-2-2- مطالعات وتحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون عوامل رفتاری

منابع فارسی

منابع و ماخذ لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc





کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 92 می باشند استفاده شده است .

منبع نویسی استاندارد

 

2-1- محرک های علمی شادی
از جمله عواملی که باعث افزایش شادمانی و سلامت افراد می شوند، توانمندی ها و فضایل اخلاقی چون بخشش، قدردانی و مهربانی نامشروط را می توان نام برد که این توانمندی ها را می توان هم برای درمان اختلالات روانی و هم بهبود وضعیت روانی اجتماعی افراد سالم بکار برد آموزش های مربوط به محرک های علمی شادی یعنی قدردانی، مهربانی و بخشش، براساس پژوهش های مک کالو و همکاران (2002) ولیدبرمیرسکی و همکاران (2005) و سلیگمن و همکاران (2004) طراحی شده اند (سیوندی پور و عبداللهی، 1391، 6).لذا در این بخش به توضیح این محرک ها پرداخته شده است.


بخشی از پیشینه تحقیق :


محمدزاده و همکاران(1392) مطالعه ای با عنوان بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران انجام دادند. در سال های اخیر مطالعات فراوانی در زمینه شناخت و آگاهی اقتصاددانان پیرامون فعل و انفعالات موجود بین احساسات نیروی کار و بهره وری انجام شده است. این مطالعات فرآیندهای مربوط به تحلیل های ذهنی و احساسی را در قالب متغیری به نام شادی در معادلات و فرمول های اقتصادی وارد می کند. شادی نیروی کار می تواند از کانال افزایش بهره وری بر رشد اقتصادی موثر بوده و از این جهت بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن حائز اهمیت است. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد. با توجه به ماهیت رتبه ای متغیر وابسته شادی نیروی کار روش حداکثر راست نمایی داده های تابلویی احتمالات ترتیبی برای داده های پرسشنامه ای دو سال 2000 و 2005 به کار گرفته شده است. یافته های تجربی نشان دهنده تاثیر مثبت و معنی دار درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد.

فهرست مطالب :



2-1- محرک های علمی شادی

2-1-1- بخشش

2-1-1-1بخشندگی در اسلام

2-1-1-2- بخشندگی در مزدیسنا

2-1-1-3- رابطه بخشش و سلامتی

2-1-2- قدردانی

2-1-2-1- قدردانی سطحی و احساسات معنوی قدردانی

2-1-2-2- اهمیت قدردانی

2-1-2-3- رابطه قدردانی و سلامتی

2-1-3. مهربانی

2-1-3-1- تاثیر مهربانی بروی سلامتی

2-1-4. عوامل مؤثر بر سلامت روح و روان

2-1-4-1. عوامل فردی:

  2-1-4-1-1. ژنتیک و فیزیولوژی

2-1-4-1-2.جنسیت

 2-1-4-1-3. لذت

2-1-4-1-4. مهارت های زندگی

2-1-4-1-5. باورها و اعتقادات فردی

2-1-5-2. عوامل محیطی

2-1-5-2-1. عوامل فرهنگی

2-2- مطالعات پیشین در زمینه محرک های شادی

منابع فارسی و لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

به همراه منابع معتبر و استاندارد

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .


بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :


صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی  و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.


فهرست مطالب موجود :



2-1 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری

2-1-3 مفهوم بازاریابی

2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی  

2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری

2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری

2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-8 مزیت‌های تجاری مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری       

2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)

2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)     


2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان

2-1-17 CRM  در بانک ها

2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها


2-1-17-2 اهدافCRM در بانک



2-1-18 مزایای CRM

1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها

2-1-18-2 اصول CRM

2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری


2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

2-3 پیشینه عملی

2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

منابع فارسی

منابع لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات70
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :

وود و منزس در تحقیقی كه در سال 2011 انجام شد رابطه ی میان سیستم های كاری با عملكرد بالا و شادكامی و بهزیستی كاركنان را بررسی كردند. در این تحقیق چهار بعد شامل غنی سازی شغل، مشاركت كاركنان، مشوق های اقتصادی و مدیریت با مشاركت بالا برای سیستم های كاری با عملكرد بالا در نظر گرفته شده و تاثیر آنها بر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق یعنی رضایت شغلی و احساسات مثبت یا منفی در آنها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد غنی سازی شغل بر هر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان تاثیر مثبتی داشته، از طرفی مشاركت كاركنان تنها بر رضایت شغلی آنها اثر مثبتی داشته و ارتباطی میان آن و احساسات مثبت و منفی در كاركنان مشاهده نشده است. از طرفی میان مشوق های اقتصادی و هیچ یك از دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق رابطه ای مشاهده نشده است. همچنین تاثیر مدیریت با مشاركت بالا برای محققان غیر منتظره بوده چرا كه ارتباطی میان آن و رضایت شغلی كاركنان مشاهده نشده و از طرفی تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان اضطراب و نگرانی(احساسات منفی)كاركنان داشته است ( وود و منزس[1] ، 2011 ، 34) .


[1] Wood & Mensez

در تحقیق دیگر توسط چایپراسیت[1] و همكاران در سال 2011 در نمونه ای متشكل از 300 نفر از كاركنان موسسات كوچك و متوسط تایلندی بمنظور سنجش سطح نشاط كاركنان و همچنین عوامل موثر بر نشاط آنان صورت گرفت. در این تحقیق مستند به پژوهش های گذشته پنج عامل ارزش های مشترك سازمانی، تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری بعنوان عوامل موثر بر نشاط كاركنان در نظر گرفته شد.  نتایج این تحقیق نشان می دهد كاركنان این موسسات كوچك و متوسط از سطح نشاط بالایی برخوردار بوده و تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری  بعنوان سه عاملی كه به نشاط كاركنان منجر می شوند شناخته شده، كه به میزان 59/0 قادر به تبیین نشاط در كاركنان بودند. 



[1]. Chaiprasit


فهرست مطالب موجود :


2-2- مطالعات نظری  
2-2-1- مفاهیم نشاط و شادكامی
2-2-1-1- خوشی، نشاط و شادكامی
2-2-1-2- شادكامی ذهنی
2-2-1-2-1- شادكامی ذهنی بعنوان بنیادی ترین انگیزه انسانی
2-2-1-3- تفاوت شادی با نشاط و شادكامی
2-2-1-4-  وی‍ژگی های افراد با نشاط
2-2-2- نشاط و شادكامی در محیط كار
2-2-2-1- نکاتی راجع به نشاط و شادكامی در  محیط کار
2-2-2-2- جریان مردم شاد
2-2-2-3- تفاوت بین نشاط در كار و رضایت شغلی
2-2-2-4- ویژگی های كاركنان بانشاط در سازمان
2-2-2-5- آثار شادكامی و نشاط در محیط كار
2-2-2-5-1- ارتباط نشاط و عملكرد
2-2-2-5-2- ارتباط بین نشاط و بهره وری
2-2-2-5-3- ارتباط نشاط و موفقیت شغلی
2-2-2-5-4- رشد اقتصادی    
2-2-2-5-5- علاقه به كار
2-2-2-5-6- افزایش سود
2-2-2-5-7- افزایش تولید
2-2-2-5-8- بهبود توانایی تصمیم گیری
2-2-2-5-9- افزایش رضایت مشتریان
    2-2-2-5-10-كاهش غیبت(غیبتی که بر اثر بیماری می باشد)
2-2-2-5-11- انجام دادن كارها با اشتیاق بیشتر  
2-2-2-5-12- بهبود ارتباطات  
 2-2-2-5-13- افزایش تعهد سازمانی   
2-2-2-5-14- افزایش خلاقیت و نوآوری
‏2-2-2-5-15- تقویت کار تیمی    
2-2-3- رویكرد های مرتبط با نشاط و شادكامی
2-2-3-1- رویكرد آسیب شناختی
2-2-3-2- رویكرد زیستی و فردی
2-3- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1- تئوری های مرتبط با عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1-1- تئوری اقتصادی پیرامون عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- تئوری های روانشناسی راجع به عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- 1- تئوری نقطه ثابت                                                      
2-3-1-2- 2- نظریه مقایسه اجتماعی
2-3-1-2-3-  نظریه سطح انطباق
2-3-1-2- 4- نظریه نشاط و خوشبختی واقعی
2-3-1-2- 5- نظریه بسط و ساخت (نشاط، خلاقیت و خود باروری)
2-3-2- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1- عوامل محیطی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1-1- عدالت در محیط كار
‏2-3-2-1-2- علاقه به كار
2-3-2-1-3- ساختار سازمان
2-3-2-1-4- سیستم های كاری با عملكرد بالا
2-3-2-2- عوامل زمینه ای موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-2-1- اثر سن بر شادكامی
2-3-2-2-2- اثر جنسیت بر شادكامی
2-3-2-2-3- اثر سطح تحصیلات بر شادكامی
2-3-2-3- عوامل روانی_ بهداشتی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-3-1- شخصیت
2-3-2-3-2- سلامتی
2-3-2-3-3- وضعیت تاهل
2-3-2-3-4- اعتقادات مذهبی
2-3-2-4- عوامل موثر بر نشاط در محیط كار از دیدگاه قرآن و عترت
2-3-3- موانع نشاط در محیط كار
2-3-3-1- مدیران و سرپرستان ناكارآمد
2-3-3-2- وجود افراد با نگرش منفی در سازمان و همكاران پر دردسر
2-3-3-3- ساعات كاری زیاد
2-3-3-4- استرس و تحلیل رفتگی
2-3-3-5- تعارض در كار
2-3-3-6- بوروكراسی
‏2-3-4- مدلهای مرتبط با نشاط در محیط كار
2-3-4-1- مدل سه بخشی برای ایجاد  نشاط در محیط کار
2-3-4-1-1- امنیت
2-3-4-1-2- مزایا
2-3-4-1-3- اختیار
2-3-4-2- مدل پرایس -  جونز
2-3-4-2-1- مشاركت
2-3-4-2-2- اعتقاد و باور
2-3-4-2-3- فرهنگ
2-3-4-2-4- تعهد
2-3-4-2-5- اعتماد به نفس
2-3-4-2-6- افتخار، اطمینان و شناخت
2-3-4-2-7- شکوفایی
2-3-4-3- مدل الكساندر كرولف برای نشاط در محیط كار
2-3-4-3-1- مثبت اندیشی
2-3-4-3-2- یادگیری
2-3-4-3-3- گشودگی به تجربه
‏2-3-4-3-4- مشاركت
2-3-4-3-5- معنا در كار
2-3-4-3-6- تعامل مثبت با همکاران
2-3-5- توانمندی­ها و كاستی­های مدل های مرتبط با نشاط كاركنان
2-4- پیشینه تحقیق
2-4-1- پیشینه تحقیقات داخلی
2-4-2- پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:56
باران
پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن

پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



خانواده چیست

فلسفه تشكیل خانواده

معیار خانواده موفق از منظر قرآن

مرد

اجزاء اقتدار مرد: پوست ضخیم

اجزاء اقتدار مرد: عضلات حجیم

اجزاء اقتدار مرد: استخوان بندی محکم

اجزاء اقتدار مرد: صدای بم و پرطنین

اجزاء اقتدار مرد: جرأت و جسارت

آقایان از جرأت و جسارتشان چگونه استفاده می کنند؟

جرأت و جسارت زن≠لطافت زن

اجزاء اقتدار مرد: سرعت

مردها از اقتدارشان چگونه استفاده می کنند؟

معنای اصلی اقتدار مرد چیست؟

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
جدل

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
قهر

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
پرخاش

مهارتهای لا‌زم برای تشكیل خانواده موفق

نتیجه گیری



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:55
باران
پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی روانشناسی

 

آماده سازی در 16 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  64  صفحه به صورت جامع (فونت B lotus)

دارای شرح جلسات به صورت کامل جهت اجرا (تمام جلسات به صورت مفصل شرح داده شده است)

دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

 

نمونه ای از جلسات درمانی و مبانی نظری پکیج مورد نظر:

جلسه اول: ایجاد ارتباط اولیه، بیان اهداف، روش كار و بررسی مشكلات موجود در بین اعضای خانواده، تعامل و تعیین هدف.

 

مراحل اولین جلسه خانواده درمانی به شرح زیر است:


مرحله آشنایی كه همان سلام و استقبال و كمك به احساس راحتی اعضای خانواده است

مرحله بیان مشكل كه طی آن مشكل عنوان شده بررسی می شود

مرحله تعامل كه در آن اعضای خانواده به گفتگو با یكدیگر دعوت می شوند

مرحله تعیین هدف یعنی وقتی از اعضای خانواده خواسته می شود دقیقاً تغییرات مورد انتظار خود را تصریح كنند. جلسه با تعیین قرار جلسه بعدی با تمام یا بعضی از اعضای خانواده خاتمه می یابد

 

مرحله آشنایی: تمام اعضای خانواده باید در تمام مراحل طول جلسه و خصوصاً در مرحله آشنایی عملاً شركت كنند. افراد باید هرجا و هر طور كه مایل هستند، بنشینند. نشستن در جلسه نباید به گونه ای باشد كه یكی بر دیگری برتری داشته باشد و حتی محل استقرار درمانگر نباید به گونه ای باشد كه او را از دیگران جدا، متمایز و برتر جلوه دهد. نشست حلقوی مورد تأكید است. درمانگر باید بعد از معرفی خود، با تك تك اعضای خانواده صحبت كند و با آنها آشنا شود. آنچه مهم است پی بردن به عكس العمل پاسخ هر یك از اعضا برای مشخص شدن وضعی است كه همه آنها در آن دخیل و مهم اند. اگر یكی پیش از وقت شروع به صحبت درباره مشكل كرد، درمانگر باید او را متوقف كند تا این كه مختصر آشنایی با تك تك اعضای خانواده حاصل شود.

 

مرحله طرح مشكل: جلسه تا اینجا برخورد اجتماعی با افراد خانواده است كه می تواند كاملاً خلاصه باشد و حتی چند دقیقه طول بكشد. درمانگر از اعضای خانواده می خواه د كه به صورت انفرادی نظر خود را به طور مستقیم درباره مشكل یا مشكلات خود بگویند. بهتر است درمانگر با تمام اعضای خانواده برخورد یكسانی داشته باشد و طوری وانمود كند كه انتخاب اولین شخص مورد خطاب تصادفی بوده است، ارائه راه حل برای مشكل آسان تر خواهد بود.


در این مرحله درمانگر باید آشكارا بر مشكل یا مشكلات مطرح شده توسط افراد خانواده تمركز یابد او هنگام گوش دادن به مشكل نباید هیچ تعبیر و تفسیری بنماید كه باعث شود گوینده را به گونه متفاوتی ببیند. همچنین نباید در این مرحله اندرزی بدهد، حتی اگر از او درخواست شود  درمانگر فقط به دقت به مشكلات مطرح شده گوش كرده و سعی می كند مشكل یا مشكلات مش ترك افراد خانواده را در ذهن خود نگاه دارد، بدون اینكه عكس العملی نشان دهد، اگر فردی از خانواده زیاد حرف می زند و صحبت های دیگران را قطع می كند، او باید با مداخله امكان ادامه صحبت را به شخص اول برگرداند و همه باید نوبت داشته باشند. هم چنین درمانگر هنگام شنیدن مشكلات باید عمل افراد را نیز مشاهده كند.


مرحله تعامل: پرسش راجع به مشكل دو مرحله دارد. مرحله اول كسب نظر همگان است.


مرحله دوم آن است كه اعضای خانواده را به گفتگوی متقابل راجع به مشكل یا مشكلات مشترك خود بكشانیم و مثلاٌ از آن ها بخواهیم در مورد ریشه ها و علل تعارضات خود با یكدیگر گفتگو كرده و سعی كنند راه حل های عملی و منطقی برای حل این مشكل پیدا كنند. در اینجا, سعی می شود كه افراد را به شنیدن سخنان یكدیگر و نیز توجه به راه حل های ارائه شده، ترغیب نمود. در این مرحله درمانگر نباید مركز گفتگو باشد. او به عوض اینكه شخصی باشد كه تك تك اعضای خانواده با او صحبت كنند، باید آنها را به طرف صحبت هرچه بیشتر با هم سوق دهد.


وقتی نظر افراد خانواده راجع به مشكل ابراز شد، اختلافات هم بروز می كند. لذا، او باید هم چنان مسئول و مراقب آنچه واقع می شود باشد. او باید مراقب باشد كه قبل از تمام كردن مرحله اول مانع از شروع گفتگوی متقابل اعضای خانواده با یكدیگر شود. زیرا این كار ممكن است باعث گره خوردن مشكل و اختلاف نظر دو فرد خاص از اعضای خانواده شود. از طرفی درمانگر باید در مرحله تعامل و زمانی كه دو نفر با هم در حال صحبت كردن هستند، برای وارد كردن شخص سوم در گفتگو آماده باشد. بهتر این است كه همه با همدیگر صحبت كنند.

 

مرحله تعیین هدف و تغییرات مطلوب: بسیاری از مشكلات اعضای خانواده پس از روبرو شدن آنها با یكدیگر به وضوح روشن می شود. با این حال در این مرحله مهم است كه افراد با بیانی روشن و مستدل تغییرات مورد انتظار خود را از برنامه درمان اظهار كنند. این كار به تك تك افراد كمك می كند كه روی موارد مهم تمركز كنند تا در مجموع خطوط اصلی اهداف درمان خانوادگ ی مشخص شود. در این مرحله باید تمركز روی مشكلات عمومی خانواده باشد. گاه یكی از اعضای خانواده مشكلی را بیان می كند كه واقعاً مشكل نیست، اما او به دلیل نداشتن تجربه كافی فكر می كند كه مشكل است. لذا درمانگر ناچار است به عوض كار درمانگری به معنای متداول آن صرفاً نقش یك ناصح عاقل را بازی كند. پس از تعیین اهداف می توان اولین جلسه را با قرار جلسه بعد خاتمه داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی هزینه یابی کیفیت

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:55
باران
پاورپوینت بررسی هزینه یابی کیفیت

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان هزینه یابی کیفیت در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی دروس رشته حسابداری


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان هزینه یابی کیفیت  در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی دروس رشته حسابداری




عنوان: دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: حسابداری



این فایل در زمینه " هزینه یابی کیفیت " می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس)در کلاس رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:



مقدمه

تعریف هزینه های کیفیت

تاریخچه تکاملی هزینه های کیفیت

مدل های مختلف هزینه های کیفیت

مدل پیش گیری- ارزیابی- شکست(پی-ای-اف) یا کرازبی

مدل هزینه فرصت

مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه های شکست برونی(برون سازمانی)

هزینه ارزیابی

هزینه های پیشگیرانه

مدل هزینه یابی فرایندی

هزینه فرصت یا نامشهود

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مدل کوه یخ

مقدار بهینه هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند در حال توسعه

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند سنتی

تابع زیان تاگوچی

طبقه بندی هزینه های کیفیت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

پنجشنبه 2 فروردين 1397
9:55
باران
پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 103 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات103
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 103 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



تاریخچه

مقدمه ای بر مدیریت دانش

مفهوم دانش

اطلاعات

ابزار

چند معیار مهم برای تبدیل داده ها به اطلاعات

تبدیل اطلاعات به دانش از طیف واژه های زیر صورت می پذیرند:

فرآیند فرآوری دانش

دانش در عمل

توجه به واقعیت‌ها

آگاهی به واقعیت ( درك پیچیدگی)

قوانین سرانگشتی، شمّ و شهود

دانش به مثابه دارایی شركت

اقتصاد متغیر جهانی

اقتصاد سیاسی بازارهای دانش

اجزاء تشكیل دهنده بازار دانش

قراردادهای روانی

پیامهای بازار دانش

ایجاد بازارهای دانش كارساز

ایجاد اتاق گفتگو ) پاتوق (

و .....



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 صفحه بعد
فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین فایل است. || طراح قالب bestblog.ir